در دوران بحران، فشار و رکود اقتصادی یک سازمان به چه کارهایی نیاز دارد؟

تجربه بیش از دو دهه حضور در بازار و سازمان ها و مجموعه های مختلف باعث شده متوجه ۳ نکته مهم در شرایط سخت اقتصادی بشوم که نجات دهنده خیلی از کارو کسب ها بوده است.


در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:
۱- بازنگری سریع و اصلاح بوم کاروکسب و بازخوردهای کوتاه مدت فصلی(هر ۳ ماه) جهت جلوگیری از افزایش خطاها و خاطرجمع بودن از هماهنگی و همسویی با تغییرات بازار، البته در راستای اهداف بلندمدت سازمان اما با قدرت انعطاف و تغییرات لازم یکی از شاخصه های سازمان های موفق در عبور از بحران بوده است.
۲- آموزش های مورد نیاز برای تمامی پرسنل یک مجموعه در شرایط بحران اقتصادی و افزایش توانایی و مهارت های پرسنل متناسب با نیاز بازار و مشتری، که سهم بسزایی در بقاء ، رشد و موفقیت سازمان ها برای عبور از بحران دارد. آموزش نقش حیاتی در رشد و تغییر نگرش افراد یک سازمان خواهد داشت.
این جمله معروف پیتر سنگه را فراموش نکنیم: سازمان های یادگیرنده و تند آموز باقی می مانند!
۳- بهره بردن از مشاوره و افراد اصلح و با تجربه در حوزه کاری مورد نظر یکی دیگر از کارهای مهمی می باشد که سازمان ها و کاروکسب های موفق در عبور از بحران انجام میدهند و این مهم را یا بصورت بلندمدت و یا بصورت مشاوره های ماهانه و کوتاه مدت برای کاهش خطاها و جلوگیری از ریسک های پرهزینه و بی بازگشت انجام می دهند.
-نکته پایانی:
توقف مشاوره و آموزش در وضعیت بحران اقتصادی به مانند حرکت در یک مسیر جنگلی ناشناخته بدون نقشه می باشد!
مسر ناشناخته با دید کم، پر از خطر و اتفاقات مختلف خواهد بود و ما به راهنما و نقشه راه نیاز داریم.

سازمان ها و کاروکسب های موفق و هوشمند در مسیر ناشناخته بازار رقابتی و بحران زده برای کم کردن خطرها، شکست ها و برای جلوگیری از تصمیم های احساسی، از مشاورین اصلح و آموزش های تخصصی غافل نمی شوند! –

 

بازاریابی و فروش (مشاوره کسب و کار)

آفتاب اپس – طراحی سایت با بروز ترین متدد

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب

برنامه ساز موبایلی ایزی اپ|به سادگی به سازید(ساخت  انواع برنامه های موبایلی)


گروه نرم افزاری آفتاب با بيش از 1 سال سابقه در طراحي سايت ها و پورتال هاي اطلاع رساني مجری پروژه هاي بزرگي بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر اين بوده كه براساس متدهاي روز دنيا بروز باشد و اكنون پس از گذشت سالها ، پورتال آفتاب يكی از قدرتمندترين و منحصر به فردترين نرم افزار هاي طراحي سايت و پورتال می باشد.

 

مشهد-خیابان صاحب الزمان-بین صاحب الزمان 1و3
ساعت 8 الی 18
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آفتاب اپس میباشد. Copyright © 2003-2020 Aftabapps.com- Designed By AFTAB