اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی:

– عدم آگاهی از محصولات و سرویس ها ی شرکت: سعی کنید اطالاعاتتان را از محصولات وسرویس ها بالا ببرید.

– اعلام زودهنگام قیمت ها : اگر به سرعت به مشتریان قیمت بدهید، احتمالا فروش را از دست می دهید. باید بحث قیمت را در قالب مزایایی که برای آنها قائل می شوید، مطرح نمایید.(اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی

–تحمیل در فروش کالا : این کار مشتریان را فراری می دهد.

–ناتوانی در مدیریت زمان: باید بتوانید در مدت ۲ دقیقه، مکالمه و پاسخ به سوالات را به إتمام برسانید.

– پاسخگویی توسط اوپراتور فروش را کاهش خواهد داد.

عدم آگاهی از نیاز مشتریان: چرا که سبب می شود نتوانید به خوبی آنها را راهنمایی کنید.

– عدم بستن مذاکره: مشتری را رها نکنید از آنها نظرشان را بپرسید و سعی کنید محصولتان را به فروش برسانید.

-پیگیری نکردن مشتریان: سعی کنید پیگیر باشید و دلایل عدم خریدشان را جویا شوید.

اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است.

فروش موفق در بازاریابی تلفنی

باید سعی کنید در ساعات اداری تماس بگیرید.
تماس های شخصی را کاهش دهید زیرا وقت شما را تلف خواهند کرد.
برای تماس گرفتن هدف در نظر بگیرید مثلا ۲۰ تماس در یک روز و سعی کنید به هدف خود برسید.
هیچ شماره ای را نادیده نگیرید زیرا ممکن است فروش خوبی را از دست بدهید.
از کارتان لذت ببرید زیرا حس شما به مشتریان انتقال می یابد.


ارسال دیدگاه

گروه نرم افزاری آفتاب با بيش از 1 سال سابقه در طراحي سايت ها و پورتال هاي اطلاع رساني مجری پروژه هاي بزرگي بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر اين بوده كه براساس متدهاي روز دنيا بروز باشد و اكنون پس از گذشت سالها ، پورتال آفتاب يكی از قدرتمندترين و منحصر به فردترين نرم افزار هاي طراحي سايت و پورتال می باشد.

 

مشهد-خیابان صاحب الزمان-بین صاحب الزمان 1و3
ساعت 8 الی 18
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آفتاب اپس میباشد. Copyright © 2003-2020 Aftabapps.com- Designed By AFTAB