پیامک برای تبلیغات و ارائه خدمات خودرو یا ماشین
اگر که شما هم یک تعمیرگاه خودرو داشته باشید، احتمالا مثل سایرین تصور میکنید که راههای زیادی برای تبلیغ خدمات خود پیش رو ندارید و باید صبر کنید تا نام شما دهان به دهان پخش شود. اما در حقیقت فرصتهای بسیاری وجود دارد تا اسم و رسمی برای خود پیدا کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید. بدین منظور میتوانید از رسانههای مختلفی، از شبکههای اجتماعی گرفته تا پیامکهای تبلیغاتی، کمک بگیرید
بازاریابی پیامکی یکی از جدیدترین روشهای بازاریابی است که در دسترس تجارتهای مختلف قرار گرفته و بدون شک یک روش ثمربخش برای تبلیغ تمامی آنها، از جمله یک تعمیرگاه خودرو، میباشد. در ادامه، نگاهی به ۵ راه مختلف خواهیم داشت که یک گاراژ میتواند از پیامک برای تبلیغات و ارائه خدمات خودرو یا ماشین خود استفاده نماید
پیامک برای تبلیغات و ارائه خدمات خودرو یا ماشین
با پیامک، آماده شدن خودروی مشتریان را به آنها اطلاع
چه راهی بهتر از پیامک وجود دارد تا به مشتریان اطلاع دهید تعمیرات ماشین آنها به پایان رسیده و میتوانند آن را از شما تحویل بگیرند؟ مردم همیشه گوشی خود را همراه دارند و در نتیجه پیغام شما در سریعترین حالت ممکن به دست آنها میرسد. میتوانید مطمئن باشید که یک لبخند حاکی از رضایت بروی صورت آنها پدیدار خواهد شد
با پیامک، برای مشتریان خود کوپن ارسال نمائید
همۀ ما دوست داریم که در پول خود صرفهجویی کنیم و در نتیجه دریافت یک کوپن تخفیف مطمئناً روز هر کسی را بهتر میکند. هر از گاهی میتوانید با فرستادن یک کوپن به مشتریان خود این لطف کوچک را بکنید و در نتیجه افراد بیشتری را به تعمیرگاه خود بکشانید. چه شما تخفیفی برای تعویض روغن به مشتریان خود بدهید و چه یک معاینۀ رایگان از ماشین آنها انجام دهید، در نهایت مشتریان ممنون شما خواهند بود و اعتماد بیشتری به شما میکنند
پیامک برای تبلیغات و ارائه خدمات خودرو یا ماشین
با پیامک، معاینۀ فصلی خودرو را به مشتریان یادآوری کنید
واقعا لازم است که هر کس اهمیت معاینۀ فنی خودرو را درک کند و هر فصل ماشین خود را برای تنظیمات لازم به یک گاراژ ببرد. این معاینهها باعث میشود عمر خودرو افزایش یابد و در طولانیمدت نیاز به تعمیرات و در نتیجه صرف هزینۀ کمتری داشته باشد. بنابراین میتوانید در ابتدای هر فصل یک پیامک به مشتریان ارسال نمائید و آنها را تشویق کنید تا ماشین خود را برای معاینه نزد شما آورند. برای ایجاد انگیزۀ بیشتر حتی میتوانید یک کوپن پیامکی هم به آنها ارائه دهید
با پیامک، در ساعات خلوت مشتریان بیشتری داشته باشید
اکثر کسب و کارها در ساعاتی از روز مشتریان کمتری دارند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، میتوانید با ارسال یک پیشنهاد پیامکی تعداد مشتریان خود را در این ساعات افزایش دهید. پیامک یک وسیلۀ ارتباط آنی است و در نتیجه بهترین رسانه برای رسیدن به این منظور است. شما میتوانید یک پیشنهاد ویژه، یک کوپن تخفیف یا یک مزیت دیگر را با پیامک به مشتریان بدهید که تا زمان مشخصی (با توجه به ساعات خلوت) اعتبار داشته باشد. با اینکار درآمد شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت!
با پیامک، پیشنهادات ویژه به مشتریان خود بدهید
آیا میخواهید یک مسابقه برگزار کنید؟ آیا قصد دارید یک ماشین را به حراج بگذارید؟ از بازاریابی پیامکی استفاده کنید تا مشتریان خود را از این پیشنهادات آگاه نمایید. اطمینان داشته باشید که آنها قدر این اطلاعات را میدانند و در نهایت ممنون شما خواهند بود. همچنین خوب است اگر پیشنهاداتی مختص مشترکان پیامکی خود نیز ارائه دهید و به این ترتیب نشان دهید که ارزش اعتماد آنها را میدانید
پیامک برای تبلیغات و ارائه خدمات خودرو یا ماشین
مشاوره و اجرا (برندینگ ، بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و …)
طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت
طراحی و پیاده سازی اپلکیشن های موبایل
گروه مهندسی آفتاب
ارسال دیدگاه