نمایشگاه نفیس ترین انگشترهای هنری معنوی جهان

موسسه نرم افزاری آفتاب از جنابعالی دعوت بعمل می آورد در نمایشگاه نفیس ترین انگشترهای هنری معنوی جهان ، اثر استاد علی جنگی در تالار آینه هتل مجلل درویشی مشهد دیدن فرمائید.

 

انگشترهنری ومعنوی اثرضامن آهو:

ازقلمزنی سه بعدی درابعادمیلیمتری استفاده شده که سبک ابداعی استادعلی جنگی میباشدکه بیش از ۱۵ سال برای بدستآوردن وبه تبلورآمدن این سبک زمان وقت صرف شده است.
دقت درعملکردقلمزنی این اثرکوچک درچندبخش بدین شرح میباشدکه طرح چنان ازلحاظ مجسمه سازی دقیق قلمزنی شده بااینکه بسیارکوچک میباشدولی بسیارزیباوواضح قلمزنی شده پاهای بچه آهوبه نازکی تارمومیباشدوتمام عضلات وحتی موهای پاکارشده وجالب ایناست که زیرآن به سبک قلمزنی ۳ بعدی خالیشده ویاسرآهودرابعاد۸/۱ میلیمتر در ۵/۱ میلیمترمیباشدکه درحدودهفتاد روزاز ۶ ساعت تا ۱۴ ساعت باقلمهایی که نازکی سرآن یک پنجم سرسوزن میباشدقلمزنی شده است.

انگشتر دعای سلامی و فرج منجی عالم بشریت:

یکی از آثار بسیار خاص و بی نظیر استاد علی جنگی این اثر نفیس می باشد که با خط نستعلیق زیبای ایرانی و با ترکیبی بسیار زیبا طراحی و به صورت قلمزنی برجسته و در ابعاد میلیمتری می باشد. از ویژگیهای این اثر می توان به این نکته اشاره کرد که کلمات بسیار نزدیک به هم می باشد ولی کاملاً واضح و با دقت خاصی یک نواخت و هم سطح قلمزنی شده و با اینکه کلمات متفاوتی در هر طرف انگشتر می باشد ولی بسیار شبیه بوده و در داخل دو ترنج قرینه، قلمزنی شده که یکی از شاهکارهای هنر قلمزنی خلق شده است.

انگشتر آیه الکرسی:

این انگشتر به صورت دست ساز ساخته شده و قلمزنی آن به سبک تراش و حالت بوده و با استفاده از خط نستعلیق زیبای ایرانی، آیات خاصی از قرآن در ابعاد بسیار کوچکی به طور برجسته قلمزنی شده و مدت زمان قلمزنی آن ۲۴۸ روز می باشد که یکی از آثار فاخر استاد علی جنگی بوده که در سال ۲۰۰۴ به اتمام رسیده است.

اﻧﮕﺸﺘﺮ اﺛﺮ ﻧﻔﯿﺲ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦ:

اﯾﻦ اﻧﮕﺸﺘﺮ اﺛﺮی ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺬﻫﺒﯽ و ﻫﻨﺮی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه از ﺷﺶ ﮔﻮﺷﻪ ﺿﺮﯾﺢ ﻣﻄﻬﺮ اﻣﺎم و ﭘﯿﺸﻮای ﺷﯿﻌﯿﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم ﺣﺴﯿﻦ(ع) ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و ۶ ﯾـﺎ ﺣـﺴﯿﻦ ﺑﻪ ﻃﻮر ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﮐﺎر ﺷﺪه و ﻃﺮح زﻣﯿﻨﻪ اﻧﮕﺸﺘﺮ ﻧﯿﺰ از ﻃﺮح ﭘﻨﺠﺮه ﻫﺎی ﻓﻮﻻد ﺿـﺮﯾﺢ اﻣـﺎم ﺣـﺴﯿﻦ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و ۶ ﺳﻼم زﯾﺎرت ﻣﺨﺼﻮص اﻣﺎم ﺣﺴﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ اﯾـﻦ اﻣـﺎم را در ﺑـﺮ دارد و ﻧـﺪای ﺑﺮﺣﻖ ﺑﻮدن ﺷﯿﻌﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ را در ﻣﻌﺎﻧﯽ دارد و اﯾﻦ اﺛﺮ ﺑﻪ ﻣﻮزه آﯾﺖ ا… ﺳﯿـﺴﺘﺎﻧﯽ اﻫـﺪا ﺷـﺪه ﮐـﻪ ﻣﺎﮐﺘﯽ از اﯾﻦ اﺛﺮ ﻧﯿﺰ ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪه.

انگشتر هشت نقش ایرانی:

قلمزنی ۴ طرح مینیاتور از آهوی ایرانی برگرفته شده از طرحهای استاد محمود فرشچیان و نیز قرینه کاری طرحهای اسلیمی ایرانی که بسیار دشوار می باشد از این لحاظ که هنگام قلمزنی طرح قرینه کاری طرف دیگر در قیر مخصوص قلمزنی پوشیده می باشد ولی اگر دقت کنید در بالاترین سطح و کوچکترین اثر قلمزنی، قرینه کاری، اسلیمی را مشاهده می کنید.

 

موسسه آفتاب مجری برندسازی و تبلیغات فضای مجازی استاد علی جنگی در (طراحی وب سایت،طراحی اپ موبایل ، سئو سایت ، اینستاگرام  و تلگرام ) می باشد.

 

نمایشگاه نفیس ترین انگشترهای هنری معنوی جهان

نمایشگاه نفیس ترین انگشترهای هنری معنوی جهان

نمایشگاه نفیس ترین انگشترهای هنری معنوی جهان

نمایشگاه نفیس ترین انگشترهای هنری معنوی جهان

 

 

وب سایت استاد علی جنگی


گروه نرم افزاری آفتاب با بيش از 1 سال سابقه در طراحي سايت ها و پورتال هاي اطلاع رساني مجری پروژه هاي بزرگي بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر اين بوده كه براساس متدهاي روز دنيا بروز باشد و اكنون پس از گذشت سالها ، پورتال آفتاب يكی از قدرتمندترين و منحصر به فردترين نرم افزار هاي طراحي سايت و پورتال می باشد.

 

مشهد-خیابان صاحب الزمان-بین صاحب الزمان 1و3
ساعت 8 الی 18
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آفتاب اپس میباشد. Copyright © 2003-2020 Aftabapps.com- Designed By AFTAB