طراحی فروشگاه اینترنتی

 

امروزه جهان رو به سوی الکترونیکی شدن قدم گذاشته است و تقریبا هیچ کاری نیست که نتوان همه یا بخش زیادی از آن را به صورت اینترنتی و از راه دور انجام داد. یکی از مهم ترین کار های روزانه ای که میتوان برای انجام آن از اینترنت کمک گرفت خرید های روزانه ، ماهانه یا مناسبتی است. اما وجود چنین فضایی نیازمند بستر سازی و مقدماتی است.

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش علم طراحی فروشگاه اینترنتی و همه گیر شدن این حرفه، کسب و کارها به منظور رونق بخشیدن به حرفه خود به طراحی سایت روی آورده اند. یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی سایت فروشگاهی است. در عصر حاضر مردم به دلیل داشتن مشغله های بسیار، زمان کمتری را برای خرید صرف می کنند بنابراین بسیاری از آنها برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. طراحی فروشگاه اینترنتی شاخه ای از طراحی سایت است که با به کار گیری ماژول ها و کدهای مخصوص طراحی می شود.

پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است. اینترنت!!!

طراحی وب سایت ، فروشگاه اینترنتی، پورتال مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه های اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.

اولین قدم برای طراحی فروشگاه اینترنتی این است که مالک یک فروشگاه فیزیکی و یا مجموعه ای از کالا ها تصمیم بر مجازی سازی فعالیت خود نماید. پس از آن است که به دنبال یک شخص و یا یک شرکت طراحی سایت میگردد.

اینجاست که به سراغ اینترنت رفته و با کمک گرفتن از جست و جو های اینترنتی و ملاحظه سایت شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی مختلف و بررسی نمونه کار های آنها و میزان موفقیت سایت های طراحی شده توسط این شرکت ها تصمیم به داشتن یک فروشگاه اینترنتی میگیرد.

گروه مهندسی آفتاب با بیش از ۱۰۰ نمونه سایت موفق در زمینه های کاری مختلف و در انواع طراحی سایت شرکتی، معرفی ، فروشگاهی ، نیازمندی و… آماده است تا با بهره گیری از جدید ترین روش های برنامه نویسی بهترین، امن ترین و با کیفیت ترین سایت ها را به شما تحویل دهد. شما پس از ملاحظه ی نمونه کار های این شرکت میتوانید با شماره ی ۰۹۱۵۰۸۰۱۷۷۴ تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. پس از آن در صورت تمایل میتوانید به آدرس شرکت مراجعه کرده و در یک جلسه ی حضوری توجیهی با روند طراحی سایت شرکت آشنا شوید. گروه مهندسی آفتاب در همه رنج قیمتی توانایی طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتریان خود را دارد. سایت های طراحی شده ی گروه مهندسی آفتاب در دو نوع قالب آماده و قالب اختصاصی می باشد که با توجه به درخواست مشتری برای وی انجام میشود.

پس از راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی شخص اقدام به قرار دادن محصولات خود بر روی وب سایت می نماید. پس از مدتی سایت بارگزاری شده و بر روی دامین ست میشود و بعد از آن در دسترس همه قرار میگیرد تا بتوانند از فروشگاه اینترنتی خرید کنند و شخص از طریق راه های ارسال مختلف محصولات خود را به دست مشتریان خود برساند.

به این ترتیب یک فروشگاه فیزیکی که فروش آن محدود به محله و نهایتا شهر خود میشد تبدیل به یک فروشگاه مجازی شده و گسترش آن به کل ایران رسیده است و میتواند از هر شهر دیگری سفارش دریافت کند و فروشی باور نکردی را تجربه کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت خرید و فروش کالا و اجناس، از جمله تخصص های اصلی گروه مهندسی آفتاب می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

مهمترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که سایت فروشگاه شما، یک ویترین ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد.