طراحی سایت هتل

امروزه با پیشرفت روز افزون اینترنت نیاز به یک وب سایت حرفه ای در تمامی مشاغل دیده می شود. با طراحی سایت هتل نیز می توانید به معرفی هتل و امکانات و تصاویر هتل خود بپردازید و هتل خود را به راحتی در عرصه وب معرفی نمایید. برای اینکار باید سایت شما در لینک های اول گوگل قرار گیرد تا کاربران بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند بنابراین در طراحی سایت هتل باید سئوی قوی داشته باشیم.

در طراحی سایت برای هتل ابتدا مسئله ی آوردن کاربران به سایت باید در نظر گرفته بشود. پیدا شدن وب سایت هتل توسط مشتریان هدف از چندین طریق اتفاق خوهد افتاد. ۸۰ درصد کاربران از طریق گوگل به سایت ها وارد میگردند و اینکه نتایج گوگل و پیدا شدن سایت در گوگل بصورت رایگان و دائمی هست و مهمتر آنکه این روش بصورت هدفمند اتفاق می افتد. بطور مثال سایت هتل ایساتیس از نمونه کارهای موفق ما در طراحی سایت برای هتل، با توجه به اینکه توانسته است در کلمه ی هتل آستارا در نتایج گوگل رتبه ی ۱ را کسب کند، به همین دلیل توانسته است مشتریان هدفمند بسیاری را از طریق تنها یک کلمه و ارتقاء آن کلمه در گوگل، پیدا نماید. با این مثال میتوانید به اهمیت طراحی سایت بر اساس گوگل و استاندارد های آنرا پی ببرید.

طراحی سایت هتل

گروه مهندسی آفتاب با تجربه ی چندین ساله و موفق در پیاده سازی این گونه سایت ها و کسب نتایج و رتبه های یک در کلمات کلیدی مختلف توسط سایت های طراحی شده ی مختلفش، آماده ی رونق بخشیدن به کسب و کار شما از طریق طراحی سایت هتل و هتلداری حرفه ای می باشد.

نکته ی دیگر پس از آمدن کاربران و مشتریان هدف به سایت، نگهداری این افراد در سایت می باشد. این کار با امکانات مناسب و نمایش اطلاعات و همچنین قالب گرافیکی زیبا و حرفه ای بصورت لود سریع اتفاق خواهد افتاد. دادن اطلاعات کافی در مورد هتل، نمایش اتاق ها، خدمات، سیستم رزرواسیون آنلاین، پرداخت آنلاین مبالغ، سیستم اس ام اس و ایمیل برای مشتریان، نمایش نقشه ی گوگل از محل هتل، درج تفاوتهای هتل با دیگر هتل ها و … از جمله مسائلی هست که در یک وب سایت هتلی حرفه ای باید وجود داشته باشد. طرز چینش تمامی این مسائل در کنار هم با استفاده از قالب گرافیکی اختصاصی هتل، اهمیت بسیاری در اعتماد سازی بازدید کنندگان وب سایت هتل دارد.

طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت

گروه مهندسی آفتاب با آنالیز دقیق از امکانات و طراحی های سایت هتل های موفق خارجی و داخلی و در اختیار قرار دادن این اطلاعات در طراحی سایت هتل برای شما، میتواند گامی بلند در زمینه ی هتلداری آنلاین و اینترنتی باشد.