طراحی سایت مدارس

امروزه با توجه به نیاز روز افزون ارتباطی آنلاین و اینترنتی، مدارس نیز به سمت طراحی سایت کشیده شده اند تا از این طریق بتوانند به راحتی با اولیاء و مسئولین مدرسه ارتباط برقرار کنند. از اهداف اصلی طراحی سایت مدارس ارتباط مسئولین مدرسه با اولیا و خود دانش آموز می باشد. مدارس امروز مهمترین راهکارشان برای ارائه بهتر خدمات به دانش آموزان و خانواده ی های آنها را باید در خدمات اینترنتی و غیر حضوری ببینند .

مدیران مدارسی که می خواهند به راحتی با اولیاء و دانش آموزان در ارتباط باشند و خدماتی مانند ارائه ی جزوات و کتاب ها، نمایش اخبار و اطلاعیه ها، صدور نتایج امتحانات، نظرسنجی های مختلف، ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه و دیگر حساب ها بصورت آنلاین، ارسال اس ام اس و ایمیل به گروه های مختلف شامل معلمان، کارمندان، اولیاء و دانش آموزان و … بپردازند می توانند از اینگونه وب سایت ها استفاده کنند.

یکی از بزرگترین مزایای داشتن سایت برای مدارس، استفاده از تبلیغ رایگان و هدف مند در زمینه ی خودشان است. به طور مثال مدرسه هوانوردی مدبر از نمونه کارهای ما در این زمینه، توانسته است با ۱ شدن رتبه اش در گوگل در کلمات دلخواهش ، توانسته است تبلیغ وسیعی بدون هزینه ی اضافی و بصورت دائمی داشته باشد.

طراحی سایت مدارس

طراحی سایت ویژه ی مدارس، هنرستان ها و سایر آموزشگاه ها بصورت استاندارد و حرفه ای و قدرتمند در گوگل با امکانات تحلیل شده و کامل از تخصص های اصلی گروه مهندسی آفتابمی باشد. ما در این زمینه جدا از طراحی سایت قدرتمند برای شما، مشاوره ی کاملی از نوع کار شما در اینترنت به شما ارائه میدهیم تا شما تست و خطاهای بی مورد نداشته باشید.

ارتباط مناسب و کامل با دانش آموزان از طریق امکاناتی چون ثبت نام آنلاین، ارسال اس ام اس ها و ایمیل های مختلف از طریق سایت، ارائه ی اطلاعات، اخبار، اطلاعیه ها، نتایج آزمونهای مدرسه و … از مهمترین دلایلی است که یک مدرسه باید وب سایت حرفه ای که دارای چنین قابلیت هایی است را داشته باشد.

طراحی بر اساس گوگل و کسب رتبه ی بالا در گوگل نیز برای اعتبار، پیدا کردن دانش آموزان جدید و دیده شدن توسط همه بدون محدودیت زمانی و مکانی از الزامات کار می باشد.

طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت

گروه مهندسی آفتاب با راهنمایی دقیق شما و طراحی یک سایت مدرسه ی اختصاصی مطابق با نیاز و سلیقه ی شما، توسط برنامه نویسان و گرافیستان حرفه ای در خدمت شماست.