طراحی سایت مجله اینترنتی

با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت، بسیاری از مردم جهان امروزه از اینترنت برای مطالعه روزنامه و مجلات استفاده می نمایند، حتی برنامه ها و نرم افزار هایی برای گوشی های تلفن همراه که دارای سیستم عامل اندروید می باشند، نوشته شده است که از طریق اینترنت گوشی خود می توانند روزنامه های محبوب خود را مطالعه نمایند. با توجه به این مسئله راهکاری که برای از دست ندادن مخاطبان خود و خواندگان خود به شما پیشنهاد می نماییم، طراحی سایت برای مجلات اینترنتی و روزنامه های اینترنتی می باشد. که شما از طریق آن حداقل خواندگان خود را خواهید داشت و البته از طریق داشتن بازدید کنندگان زیاد می توانید با استفاده از دریافت تبلیغات بنری و متنی می توانید اقدام به درآمدزایی نمایید.

امکاناتی که از طریق این وب سایت می توانید در اختیار خود و کاربران و خوانندگان خود قرار دهید، از این قبیل می باشد:

ارائه مجلات و روزنامه تاریخ روز

ارائه آرشیو روزنامه ها و مجلات

فروش آنلاین مجلات و روزنامه و یا خبرنامه

فروش محصولات فرهنگی با نام روزنامه و مجله

ثبت نام خوانندگان و هواداران

دریافت تبلیغات از شرکت های تجاری در قالب تبلیغات برای مجله الکترونیک

ایجاد بخشی برای نگارش مخاطبان در سایت، با نمایش عمومی برای جذب مخاطبان بیشتر

طراحی سایت مجله اینترنتی

گروه مهندسی آفتاب با ارائه بهترین راهکارهای جذب مشتری و مخاطب برای شما، می تواند کمک شایانی در زمینه جذب مخاطب برای شما دوستان روزنامه نگار و فرهنگی نماید. شما می توانید با تماس با ما و مشورت با طراحان سایت در شرکت طراحی سایت مبنا، که تجربه و سابقه کاری عالی در طراحی سایت های پر بازدید دارند، از راهکار های ما برای جذب مخاطبان خود در دنیای اینترنت استفاده نمایید.

البته نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره نماییم، این می باشد که سایت شما باید در موتور های جست و جو دارای پیج رنک بالایی باشد که در جست و جوی عبارات پرکاربرد وب سایت شما در ابتدای لیست بدست آمده از نتیجه جست و جو قرار داشته باشید. که امر فقط با رعایت اصول طراحی سایت حرفه ای و کار بر روی سئو سایت و همچنین اصول بهینه سازی سایت امکان پذیر می باشد. همچنین برای رسیدن به این مهم شما باید با الگوریتم های امتیاز دهی موتور های جست و جو و مخصوصا گوگل آشنایی کامل داشته باشید.

گروه مهندسی آفتاب با داشتن طراحان سایت حرفه ای و باتجربه در زمینه طراحی سایت که شما سوابق طراحی های آنها را می توانید در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید، برای شما دوستان اقدام به طراحی سایت مجله اینترنتی و روزنامه های الکترونیکی می نماید که حتما در آن با توجه به استفاده از متد های جدید تمام موارد بهینه سازی سایت رعایت شده باشد و وب سایت مجله الکترونیکی شما در رتبه های اول جست و جوی گوگل قرار گیرید.

نکته مهم دیگر در طراحی سایت مجله اینترنتی ، استفاده از گرافیک مناسب و کاربر پسند می باشد. که در آن اصول HEO رعایت شده باشد و با توجه به شناخت از سلیقه کاربران، مکان بخش های مختلف سایت و منو های سایت مشخص شده باشد.

مشاوره و اجرا (برندینگ ، بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و …)
طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت
طراحی و پیاده سازی اپلکیشن های موبایل
گروه مهندسی آفتاب

که گروه مهندسی آفتاب با داشتن گرافیست های ماهر و آشنا به سلیقه ی کاربران برای شما اقدام به طراحی سایت به سبکی حرفه ای و کاربر پسند و مناسب با متد روز می نماید.