طراحی سایت ساختمانی و معماری

هدفمندترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات برای شرکت های ساختمانی و معماری، اینترنت و داشتن یک سایت مناسب است. طراحی سایت ساختمانی طوری انجام میگیرد تا شرکت ساختمانی بتواند پروژه های انجام شده ی خود، خدمات قابل ارائه، اطلاعات تماس و توضیحی و … را در معرض دید بازدیدکنندگان خود در سراسر جهان و بصورت ۲۴ ساعته قرار دهد.

در صورتی که شرکتی لوازم ساختمانی و تجهیزات و مصالحی برای فروش داشته باشد ، میتواند با طراحی یک وب سایت حرفه ای ساختمانی، فروش آنلاین و یا ثبت سفارش داشته باشد.

نمایش گالری های عکس و فیلم از پروژه ها، نمایش تور مجازی و یا نمایش ۳۶۰ درجه از نوع خدمات، پروژه ها و یا محصولات از دیگر امکاناتی است که یک سایت حرفه ای برای شرکت ساختمانی، میتواند داشته باشد.

طراحی سایت ساختمانی

گروه مهندسی آفتاب با طراحی پروژه های بزرگ در زمینه ی ساختمان مانند شرکت های مجری پروژه های ساختمانی، شرکت های تولید کننده و یا فروشنده ی مصالح و تجهیزات ساختمانی در خدمت شماست. ما یک سایت ساده تحویل شما نمیدهیم. وب سایتی که ما میدهیم برای شما سود خالص است! ارتقای رتبه ی وب سایت در موتورهای جستجوگر، طراحی گرافیکی خاص برای سایت ساختمانی خاص شما، قرار دادن امکانات مختص یک سایت ساختمانی و البته مشاوره ی بازاریابی اینترنتی به شما از جمله خدمات ویژه ی شرکت طراحی سایت در طراحی سایت ساختمانی می باشد.

 

تصور کنید وب سایت شما در کلماتی نظیر شرکت ساختمانی، شرکت معماری، تولید کننده ی تجهیزات ساختمان، خرید تجهیزات ساختمان، خرید تاورکرین، اجاره ی تاور، دوربین مدار بسته، آیفون تصویری و … در رتبه های بالای گوگل باشد. این کاریست که ما برای شما همراه با طراحی سایت شما انجام می دهیم.

طراحی سایت ساختمانی برای ۳ گروه با امکانات خاص خودشان انجام میگیرد :

 

طراحی برای شرکت های ساختمانی و مجریان پروژه های ساختمانی و سازندگان این امر

طراحی برای شرکت ها و تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات مرتبط با ساخت ساختمان

طراحی سایت ساختمانی برای شرکت ها و فروشندگان وسائل و تجهیزات داخل ساختمان

در هر سه ی این موارد مهمترین مورد، دیده شدن این سایت ها در موتورهای جستجوگر از طریق رتبه ی بالا در کلمات کلیدیشان می باشد. طراحی سایت استاندارد و بهینه سازی وب سایت برای گوگل که تخصص شرکت طراحی سایت می باشد، مهمترین مورد در این زمینه است. تمامی سایت های طراحی شده در زمینه ی ساختمان توسط گروه مهندسی آفتاب توانسته اند ظرف مدت بسیار اندکی به این مورد دست پیدا نمایند.

 

اما مسئله ی مهم دیگر که بعد از ورود کاربر هدف به سایت است، نگه داشتن کاربر درون سایت و اصطلاحا تشویق کاربر به کلیک دوم می باشد. گرافیک وب سایت باید طوری باشد که دید کلی ای از کار شرکت ساختمانی را در همان نگاه اول به بازدید کننده ی سایت بدهد. نمایش سریع مطالب از دیگر ویژگی هایی است که باید یک سایت ساختمانی داشته باشد. امکانات یک سایت ساختمانی باید ابتدا مرتبط با زمینه ی کاری این وب سایت بصورت کامل و درست قرار بگیرند تا مشتریان با پیدا کردن مسائل مورد نیازشرکت ساختمانی، مشاهده ی تفاوت های شرکت با دیگر شرکت ها و در نهایت اعتماد به شرکت، بصورت یک مشتری واقعی در بیایند.

طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت

طراحی سایت ساختمانی از تخصص های اصلی گروه مهندسی آفتاب می باشد که با تجربه ی بالا و مشاوره ی دقیق در زمینه طراحی سایت و تکنیک های بازاریابی اینترنتی به شما، شما را از آزمون و خطاهای بی مورد باز و چندین گام به جلو می برد.