طراحی سایت خبری

روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی و افراد شخصی ای میتوانند با داشتن یک سایت خبری حرفه ای پا را فراتر از حیطه ی کاری خود و زمانی بگزارند. داشتن یک وب سایت خبری به این منزله است که میتوانید بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید.

طراحی سایت خبری و یا طراحی سایت خبرخوان یکی از انواع طراحی سایت می باشد که باید با توجه به جزئیات کار خبری طراحی گردد. داشتن جستجو، نمایش دسته بندی خبر ها، ثبت و مدیریت راحت خبرها ، نمایش متن ها و اطلاعات و عکس ها بطور بهینه و واضح برای مشاهده ی مخاطبین سایت خبری ، ایجاد نظرسنجی ها، نمایش اطلاعات آماری روزانه، هفتگی و ماهیانه و … از جمله امکاناتی است که یک سایت خبری کامل باید داشته باشد.

اتاق های گفتگو، داشتن بخش های مختلف نمایش اخبار مانند اخبار پربازدید و ویژه، یادداشت های سردبیر و نوشته های روزانه نیز از جمله مسائلی است که میتوان در سایت خبری در نظر داشت.

سیستم درآمد زایی وب سایت های خبری بر اساس تبلیغات بنری و لینکی و پاپ آپی می باشد. ریپورتاژ ها نیز از دیگر مسائلی است که میتواند برای صاحبان سایت منبع درآمد باشد.

اصول طراحی در سایت خبری بسته به نوع فعالیت و موضوع سایت خبری می باشد. اگر وب سایت بر اساس موضوع خاصی طراحی شده باشد، قالب آن باید مرتبط با آن موضوع ایجاد و طراحی گردد. طراحی سایت خبر مرتبط با شهر یا استان خاص نیز با توجه به آن منطقه باید فکر شود.

گرافیک سایت تا حد امکان سبک و گیرا باید باشد و نمایش خبر ها و متن ها بصورت واضحی باید لحاظ گردد. سرعت نمایش وب سایت و خبر نیز مسلما باید بسیار بهینه انجام گیرد. در کل امکانات وب سایت خبری باید بطور صحیح و کار شده در قالبی خاص و منحصر به فرد طراحی شود.

 

گروه مهندسی آفتاب با تحلیل وب سایت های خبری موفق و در نظر گرفتن امکانات کاملی از سایت های موفق در این عرصه در موضوعات مختلف خبری و دادن مشاوره ی کامل در این زمینه، میتواند شما را در طراحی سایت خبری چندین گام جلوتر ببرد.

 

طراحی سایت خبری

اما مهمترین اصل در این طراحی سایت مسئله ی دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن و دیده شدن بالا توسط گوگل می باشد. چراکه وب سایت خبری ای که بازدید کننده ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده می باشد.

به طور خلاصه وب سایت خبری ای موفق خواهد شد که بصورت استاندارد طراحی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا بتواند در نتایج گوگل در موضوعات مختلف وب سایت رتبه ی بالایی را کسب کند و در صورت ثبت خبر جدید به سرعت توسط گوگل خوانده شود.

طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت

طراحی سایت خبری مطابق با استاندارد های سئو و بهینه شده برای گوگل از تخصص های اصلی گروه مهندسی آفتاب می باشد. ما با تحلیل کامل وب سایت های موفق و طراحی سایت های قدرتمند در خدمت شما هستیم.