طراحی سایت تفریحی

از انواع سایت های تفریحی می توان به وب سایت های بازی و game های آنلاین، وب سایت های نمایش دهنده ی بازی های فلش بصورت آنلاین، سایت های تولید محتوای تفریحی مانند اخبار، عکس، اس ام اس و پیامک و … نام برد. وب سایت هایی که بطور کلی برای سرگرمی هستند و اهداف درآمدزایی از طریق محتوای خود ندارند به این شکل می باشند. درآمد زایی سایت های تفریحی با تعداد بازدید آنها رابطه ی مستقیم دارد. در صورتی که یک وب سایت سرگرمی و تفریحی ورودی ها و بازدیدکنندگان زیادی را در خود داشته باشند، میتوانند از طریق دادن بنر، پاپ آپ و لینک به سایت های دیگر و یا تبلیغ کالا های دیگر به درآمد زایی بسیاری برسند.

گروه مهندسی آفتاب با طراحی سایت های تفریحی بسیار و تجربه ی بالا در ساخت سایت های تفریحی موفق در خدمات شماست.

در طراحی سایت تفریحی فعالیت هایی نظیر بازی آنلاین، مسابقات آنلاین، چت آنلاین، پیامک های مناسبتی و… صورت می گیرد. طراحی سایت تفریحی باید سرعت لود بالایی داشته باشد زیرا اگر اینچنین نباشد کاربر سایت را ترک خواهد کرد همچنین برای اینکه سایت شما در بین جستجوگران در لینک های بالاتری قرار گیرد باید در طراحی سایت خود سئو داشته باشد

سایت های طراحی شده بصورت تفریحی، در صورتی که به صورت استاندارد طراحی شود می تواند بازدید بالایی داشته باشد و با توجه به بازدیدهای بالای خود می توانند از طریق تبلیغات درآمد بالایی را برای مدیران سایت به همراه داشته باشد.

طراحی سایت تفریحی

مهمترین نکته ای که یک وب سایت تفریحی و سرگرمی باید در نظر داشته باشد مسئله ی ورود کاربر جدید به سایت است. این کار از طریق سیستم های پاپ آپ و بنرها و لینک های تبلیغاتی ولی بصورت هزینه بر امکان پذیر و موقت و البته غیر هدفمند امکان پذیر می باشد. اما بهترین و اصلی ترین روش برای جذب کاربران، کسب رتبه ی بالا در کلمات کلیدی مورد نظر سایت در نتایج گوگل می باشد. وب سایت تفریحی ای که در کلمات مورد هدف خود در لینک های بالای گوگل باشد و اصطلاحا سئوی قوی ای داشته باشد می تواند بصورت هدفمند و دائم و البته بدون هزینه، کاربران بسیاری را جذب سایت خود نماید. این کار با طراحی سایت استاندارد و تکنیک های بالا آمدن در گوگل امکان پذیر می باشد.

گروه مهندسی آفتاب با تولید وب سایت های استاندارد و آموزش رایگان تکنیک های سئو و کسب رتبه در گوگل به مشتریان طراحی سایت تفریحی خود، در خدمت شما می باشد.

 

طراحی سایت تفریحی و سرگرمی و بازی آنلاین

مسئله ی مهم دیگری باید در طراحی سایت در نظر گرفت بحث امکانات وب سایت و گرافیک جذاب آن می باشد. وب سایت تفریحی با داشتن امکاناتی کامل و ساده شده برای کاربران در قالبی جذاب میتواند کاربران را بعد از ورود به سایت، در سایت ماندگار کند. گرافیک جذاب سایت باید بسته به نوع فعالیت وب سایت تفریحی در هر یک از موارد گفته شده طراحی گردد. سرعت لود قالب سایت نیز از اموری است که اگر به درستی رعایت گردد میتواند کاربران در در علاقه مند کردن به وب سایت کمک کند.

طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت

گروه مهندسی آفتاب با حضور طراحان، برنامه نویسان و گرافیستان حرفه ای میتواند وب سایت مورد علاقه ی شما را بصورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی کند.