برندینگ ، برندسازی ، بازاریابی و فروش

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی به دو صورت انجام میگیرد. انواع سایت های تبلیغاتی به دو شکل زیر می باشد :

طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی نامه ای که در بخش طراحی سایت نیازمندی به آن کامل پرداخته شد. که به این شکل طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین میگویند. یعنی شرکت ها و سایت هایی که بصورت آنلاین، خدمات، محصولات و ش یا اصنافی را تبلیغ می نمایند. از نمونه ی این سایت ها، سایت های سانیاز، ایستگاه، ایران تجارت، باما و … می باشند. در بخش طراحی سایت نیازمندیها میتوانید اطلاعات کاملی از نوع های طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین را مشاهده نمایید.

این طراحی سایت برای شرکت ها و موسساتی که بصورت آفلاین و چاپی، محصولات، خدمات و یا اصنافی را تبلیغ میکنند. سایت های مجلات و ژورنال ها و کانون های آگهی و حتی شرکت های چاپی و گرافیکی از جمله ی این سایت ها هستند. نمونه ی وب سایت های شرکت های تبلیغاتی آفلاین میتوان به پیک برتر، سررسید کاندید، شرکت چاپ و تبلیغات فرارنگ و … اشاره نمود.

در این بخش از سایت در مورد طراحی سایت تبلیغاتی بصورت نوع دوم یعنی شرکت های تبلیغاتی آفلاین توضیحات مفصلی ارائه میگردد.

طراحی سایت تبلیغاتی

 

این نوع طراحی سایت با توجه به نوع کار آنها سنجیده و پیاده سازی میگردد. گرافیک در سایت های تبلیغاتی از جمله وجه های مهم این نوع سایت ها می باشد. گرافیک جذاب و تا حد امکان کم حجم برای بود سریع باید در سایت تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

سرعت و امنیت در این نوع وب سایت ها از دیگر موارد مهمی است که در سایت باید بصورت کامل پرداخته گردد.

برندینگ ، برندسازی ، بازاریابی و فروش

برندینگ ، برندسازی ، بازاریابی و فروش

اما مهمترین نکته در طراحی سایت تبلیغاتی ، مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل می باشد. دلیل این امر هم کاملا مشخص است. شرکت تبلیغاتی باید بصورت آنلاین دیده شود. مهمترین راه دیده شده تمامی سایت ها گوگل و موتورهای جستجو گر است. اگر سایت تبلیغاتی ای در کلماتی نظیر شرکت تبلیغاتی، سایت شرکت تبلیغاتی، کانون آگهی، چاپ بنر، سررسید، شرکت های چاپ بنر و تبلیغات و … بالا بیاید، به راحتی می تواند مشتریان خود را ده ها برابر نماید. پس پیدا کردن مشتری از طریق سایت مهمترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی می باشد.

پس طراحی سایت تبلیغاتی در مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باید مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل طراحی گردد. گرافیکی جذاب و خاص ویژگی اصلی دیگری است که یک سایت تبلیغاتی باید دارا باشد.

گروه مهندسی آفتاب با طراحی های موفق در زمینه سایت های تبلیغاتی با استفاده از نیروهای مجرب و گرافیست های حرفه ای و سئو کاران بسیار با تجربه در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت خدمت شماست. هدایای تبلیغاتی آرمان گیفت نمونه ای از وب سایت تبلیغاتی ما می باشد.مشاوره ی رایگان بازاریابی اینترنتی برای سایت تبلیغاتی شما از دیگر خدماتی است که گروه مهندسی آفتاب در اختیار شما قرار خواهد داد.