طراحی سایت بازرگانی

طراحی وب سایت برای شرکت های بازرگانی و افراد مرتبط با امور بازرگانی، از مهمترین اموری است که در ابتدای تاسیس شرکت بازرگانی باید مورد توجه و هدف قرار گیرد. وب سایت میتواند برای شرکت بازرگانی به عنوان دروازه ای بدون مرز جغرافیایی و مکانی و بدون محدودیت زمانی باشد. وب سایت شرکت بازرگانی مغازه ی این شرکت است!

طراحی سایت بازرگانی باید بسته به نوع فعالیت شرکت، طراحی و پیاده سازی گردد. چند زبانه بودن وب سایت ، گرافیک و قالب کلی سایت، امکانات و ویژگی های کلی ساید باتوجه به نوع کار شرکت بازرگانی اجرا می شود.

امکاناتی نظیر نمایش خدمات، محصولات و کالاها، راه های ارتباطی و فرم های ثبت سفارش، پرداخت های آنلاین، سیستم ارسال اس ام اس برای مشتریان و … از جمله ماژول هایی است که باید یک شرکت بازرگانی در وب سایت شرکت خود داشه باشد.

طراحی سایت بازرگانی

طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت

گروه مهندسی آفتاب با توجه به نیاز شما و آنالیز دقیق فعالیت شما، با بهره گیری از تجارب و دانش فراوان در زمینه ی طراحی سایت شرکت های بازرگانی در خدمت شماست. طراحی اختصاصی وب سایت بازرگانی با بهره گیری از طراحان و گرافیستان این شرکت میتواند دغدغه ی شما را در زمینه ی طراحی سایت مرتفع سازد.

مهمترین نکته ای که یک شرکت بازرگانی برای طراحی وب سایت در نظر دارد، دیده شدن توسط مشتریان و بازدیدکنندگان، آنهم بصورت هدفمند می باشد. طراحی استاندارد بر پایه ی سئو و گوگل میتواند تا ۸۰ درصد این نیاز را برطرف کند چراکه حدود ۸۰ درصد بازدیدکنندگان وب سایت ها، از طریق گوگل به یک وب سایت رهنمون می شوند. پس تصور نمایید وب سایت بازرگانی شما در کلمات هدف شما مانند نام محصولات و خدمات تجاری بازرگانی شما در رتبه های بالای گوگل باشد. این مهم باعث رشد چشم گیر کاری شما و مشتریان آن هم بصورت هدفمند خواهد شد.

آنالیز وب سایت و کلمات کلیدی شما در گوگل از خدمات قابل ارائه و رایگان گروه مهندسی آفتاب در طراحی سایت بازرگانی می باشد و توجه به پیشرفت رتبه ی سایت شما و استفاده ی بهینه از وب سایت از جمله وظایف گروه مهندسی آفتاب در طراحی سایت بصورت بازرگانی خواهد بود.