برندینگ ، برندسازی ، بازاریابی و فروش

طراحی سایت آموزشی

وب سایت آموزشی نوعی از سایت هستند که بطور آنلاین و یا آفلاین به مسائل آموزشی در حیطه ها و زمینه های مختلف می پردازند. طراحی سایت برای مووسات آموزشی، طراحی سایت برای اساتید، سایت های آموزش رایگان و یا حتی آموزش بصورت دریافت مبالغ، آموزش های کودکان، آموزش در موضوع کاری خاص، سایت های ارائه ی مقالات بصورت رایگان و مبلغی و … از انواع طراحی سایت آموزشی هستند.

طراحی سایت از نوع آموزشی با توجه به موضوع اکثرا متنی و نمایشی، باید گرافیک خاص خود که شامل خوانایی مطالب و نوشته ها در آن، نمایش امکانات بدون شلوغ بودن صفحات و … انجام میگیرد.

پزشکان ، معلمان ، اساتید، مدارس و آموزشگاه ها و … میتوانند با داشتن یک سایت حرفه ای و خوب، ارتباط مناسبی با مخاطبین و دانشجویان و دانش آموزان خود داشته باشند.

طراحی سایت آموزشی

گروه مهندسی آفتاب با طراحی های خاص در زمینه طراحی سایت آموزشی توانسته است، تجربیات و تخصص فراوانی را در این زمینه کسب و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در صورتی که یک وب سایت آموزشی مخاطبین خود را نداشته باشد و بخواهد مخاطبین را آن هم بصورت هدفمند پیدا نماید، لازمه ی این کار سایت قدرتمند در موتور جستجوگر گوگل می باشد. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی پیدا کند، میتواند به نتیجه ی خود به راحتی و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار بواسطه ی داشتن وب سایت حرفه ای و طراحی بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر و تکنیک های اجرایی سئو توسط طراح سایت امکان پذیر است. مهمترین تخصص گروه مهندسی آفتاب، طراحی وب سایت بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل می باشد.

گرافیک و قالب وب سایت با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبین و بازدید کنندگان سایت باید مطالب را بصورت واضح در سایت مشاهده نمایند. فرار کاربران با داشتن یک سایت ضعیف و معمولی در قالب سایت و امکانات به راحتی اتفاق می افتد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند را فراری ندهد.

بخش های ارتباطی و نظردهی در سایت و در زیر مطالب برای کاربران باید تعبیه شود تا کاربران از به روز بودن سایت آگاه شوند. سیستم دسته بندی مطالب بر اساس موضوع و تاریخ از دیگر مواردی است که در امکانات سایت باید گنجانده شود.

در سایت های آموزشی که به صورت فروش مقالات و فایل های آموزشی فعالیت میکنند، سیستم پرداخت و سفارش باید بصورت کاربرپسندی و ساده در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

طراحی سایت آموزشی

برندینگ ، برندسازی ، بازاریابی و فروش

برندینگ ، برندسازی ، بازاریابی و فروش

گروه مهندسی آفتاب با تخصص کامل در زمینه ی طراحی سایت و ارتقای رتبه ی وب سایت های آموزشی در گوگل، در خدمت درخواست دهندگان سایت های آموزشی می باشد.