طراحی ارزان قیمت

شاید شما قصد راه اندازی و طراحی سایت را داشته باشید که قیمت طراحی آن پایین بوده باشد و البته قصد این را ندارید که وب سایت شما امکانات متنوعی داشته باشد. همچنین فقط به بعد نمایشی اطلاعات در یک قالب ساده فکر می نمایید؛

راهکار ما برای شما به جای استفاده از CMS ها و ابزار رایگان طراحی سایت ، که در آن اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت و سئو بکار نرفته است این می باشد که از “پکیج طراحی سایت ارزان ” گروه مهندسی آفتاباستفاده نمایید.

در طراحی سایت ارزان شما با استفاده از این پکیج می توانید دارای سایتی باشد که اصول حرفه ای طراحی سایت در آن به طور کامل رعایت شده باشد و همچنین تمام موارد استاندار در طراحی سایت رعایت شود.

با کلیک بر روی عکس های زیر به صفحه مربوط به لیست قیمت پلن های مختلف طراحی سایت دسترسی پیدا می نمایید.

تعرفه و ریز امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی   تعرفه ها و ریز امکانات طراحی سایت معرفی و شرکتی

طراحی فروشگاه اینترنتی     طراحی سایت شرکتی

البته اگر قصد اضافه نکردن امکانات حرفه ای مانند فروشگاه اینترنتی به وب سایت خود را نداریم و قصد این را نداریم که از سایت در آینده بهره وری فوق العاده زیادی داشته باشیم، می توانیم از پکیج طراحی سایت ارزان در گروه مهندسی آفتاباستفاده نماییم.

امکاناتی از قبیل نمایش اخبار شرکت و نمایش اطلاعات شرکت و ارائه لیست محصولات در قالب اخبار روزانه و همچنین بخش ارتباط با ما می تواند تشکیل دهنده قسمت های مختلف وب سایت ما باشد.

طراحی سایت ارزان

گروه مهندسی آفتاب با توجه به طراحی سایت حرفه ای و استفاده از متد جدید روز در طراحی سایت می تواند برای شما پکیجی ارزان و مناسب با درخواست شما، به شما ارائه نماید، که اصول سئو و بهینه سازی نیز در آن رعایت شده باشد. زیرا رعایت این موارد تاثیر زیادی در دیده شده شما در اینترنت و موتور های جست و جو خواهد داشت.

شاید نکته مهمی که CMS ها و ابزار آماده مانند جوملا و ورد پرس نتواند برای وب سایت شما محیا نماید، قرار گرفتن شما در ابتدای لیست های موتور های جست و جو می باشد، زیرا برای رسیدن به این مهم باید تمام موارد حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت رعایت شده باشد. در غیر این صورت وب سایت شما در مرتبه ی پایینی از این لیست ها قرار خواهد گرفت.

گروه مهندسی آفتاب با طراحی حرفه ای پکیج سایت های ارزان برای شما تمام موارد بهینه سازی و سئو را رعایت نموده و باعث ارتقاء پیج رنک شما خواهد شد. سفارش ما به شما اگر قصد هزینه پایین برای طراحی سایت را دارید، ابتدا مطالعه معایب CMS ها و ابزار آماده ی طراحی وب سایت می باشد، و سپس تماس با گروه مهندسی آفتاب و کسب اطلاعات درباره پکیج طراحی سایت ارزان ما می باشد.

زیرا توسط این روش شما حداقل صاحب سایتی با قیمت پایین خواهید شد که البته تمام اصول طراحی حرفه ای سایت در آن رعایت و بهینه سازی سایت در آن انجام شده است، که در این صورت شما می توانید در موتور های جست و جو در مرتبه ی بالایی از لیست سرچ دایره واژگان مربوط به وب سایت خود شوید.

مشاوره و اجرا (برندینگ ، بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و …)
طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت
طراحی و پیاده سازی اپلکیشن های موبایل
گروه مهندسی آفتاب

این یک شعار تبلیغاتی نیست:

هدف ما ارتقاء و پیشرفت شما می باشد.