چرا باید الان در این دوره شرکت کنید؟

با استفاده از دوره جامع ستارگان اینستاگرام می‌تونید در کوتاه‌ترین زمان ، یک کسب‌وکار مستقل راه‌اندازی کنید و از آن کسب درآمد فوق العاده داشته باشید.

و با داشتن یک اکانت اینستاگرام قدرتمند، می‌تونید هزاران مخاطب هدفمند را به کسب‌وکار خودتون جذب کنید، و با آن‌ها در تعامل باشید، اطمینان آن‌ها را جلب کنید و با بکارگیری راههای کسب درآمد از اینستاگرام، از آن درآمد کسب کنید.

بدون اغراق اینستاگرام در بازار ایران معجزه می‌کنه.
کسانی که در حال حاضر از اینستاگرام استفاده می‌کنند و درست بازاریابی می‌کنند، درآمد ۱۰ میلیون به بالا و گاهی بیشتر از ۱ میلیارد در ماه را تجربه می‌کنند.

هر لحظه که از ورود به بازار پر رونق فروش اینستاگرامی غفلت کنید، میلیون‌ها تومن ضرر می‌کنید.
همچنین هرچه بیشتر تعلل کنید، رقابت کردن سخت‌تر خواهد شد. ولی در حال حاضر بازار ینستاگرام برای شما مناسب است چراکه بسیاری از رقبای شما از معجزه اینستاگرام خبر ندارند.
از این موقعیت استفاده کنید.

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

۱. مدیران مجموعه های تولیدی و خدماتی
۲. کسانی که قصد فروش محصولی را دارند.
۳. مسئولین تبلیغات و روابط عمومی شرکتها
۴. کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک
۵. کسانی که قصد کسب در آمد از اینستاگرام را دارند.
۶. کسانی که سرمایه اولیه کافی برای شروع کار ندارند.
۷. کسانی که قصد راه اندازی استارتاپ کسب و کار دارند.
۸. کسانی که به دنیای دیجیتال مارکتینگ علاقمند هستند.
۹. اشخاصی که قصد دارند فالوورهای پیج خود را افزایش دهند.
۱۰. کسانی که ایده راه اندازی یک پیج اینستاگرامی موفق را دارند.
۱۱. مدیران یا صاحبان شرکت ها ، کمپانی ها و سازمان ها ، برندها
۱۲. کسانی که قصد جذب مشتری و ورود به بازارهای جدید هستند.

۱۳. افرادی که میخواهند بعنوان مدیر شبکه های اجتماعی فعالیت کنند.
۱۴. کسانی که معتقدند می توان از اینستاگرام کسب درآمد بالا داشت.
۱۵. کافی شاپ ها ، کافه ها ، رستوران ها ، فست فود ها ، سفره خانه ها
۱۶. کسانی که می‌خواهند بصورت رایگان یک کسب‌وکار زودبازده داشته باشند
۱۷. مدیران یا صاحبان سایت ها ، فروشگاه‌های آنلاین و انواع مشاغل در شبکه های اجتماعی
۱۸. برای ادمین ها و مسئولین صفحه هایی که برای کسب و کارها هستند، بسیار کاربردی است.
۱۹. متخصصین و مدرسانی که می خواهند در اینستاگرام برند شخصی خودشان را توسعه دهند.
۲۰. تولید کنندگان ، وارد کنندگان انواع محصولات خاص ، ورزشی ، سلامت و زیبایی ، کالاهای لوکس و.
۲۱. خانم هایی که می خواهند محصولات خانگی یا دست ساز خودشان را در اینستاگرام به فروش برسانند.
۲۲. افرادی که فروشگاه یا مغازه ای دارند و می خواهند از طریق اینستاگرام مشتریان بیشتری برای فروشگاه خودشان پیدا کنند.
۲۳. افرادی که می خواهند از طریق ارائه خدمات بازاریابی اینستاگرام به شرکت ها، برای خودشان یک شغل جانبی ایجاد کنند.
۲۴. کسانی که هیچ مهارت یا خدمات و یا محصولی ندارند. با گذاران این دوره می توان یک مدیر قدرتمند برای اداره پیج ها شوند

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟!

۱. کسانی که به قدرت دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی ایمان ندارند.
۲. کسانی که به درآمد آنلاین هیچ اعتقادی ندارند.

رازهای طلایی فروش بالا در اینستاگرام:

واقعیت این است که خیلی ها تو اینستاگرام فعالیت می کنند به امید اینکه فروششون بیشترشود ؛ اما قوانین کار با این شبکه اجتماعی قدرتمند را بلد نیستند. حتی من خیلی ها رو دیدم که تعداد لایک ها و فالوورهای زیادی دارند، اما درآمد زیادی به دست نمی آورند. اما با روش های کاربردی و عملی و علمی مجموعه ما (مجموعه بازارباب)تعداد فالورر های هدفمند شما بیشتر و در نتیجه فروشتون افزایش می یابد.

تا وقتی که یاد نگیرید قوانین کار در اینستاگرام چه چیزهایی هستند و چه کارهایی باید انجام بدهید (چه محتوایی رو چه زمانی و با چه هدفی بگذارید!)، نباید انتظار معجزه و نتایج خارق العاده را داشته باشید.

اگر همینطور بدون نتیجه و فروش در اینستاگرام ادامه دهید، به احتمال خیلی زیاد دلسرد می شوید و پیج اینستاگرام خودتان را رها خواهید کرد و از این شبکه پول ساز قدرتمند بی نصیب می شوید.

اینستاگرام یک شبکه تلویویزنی جهانی یا یک بیلبورد ۲۴ ساعت رایگان برای شما :

اینستاگرام به شما یک شبکه تلویویزنی جهانی۲۴ ساعت رایگان می دهی که شما می تونی محصولات و خدمات کسب و کارتان را در آن قرار بدهی و بیش از ۳۰ میلیون از کشور عزیزمون از اون بازدید کنند کجا شما می توانید چنین مغازه فیزیکی را پیدا کنی که روزانه اینقدر بازدید کننده داشته باشد. خیلی هاشون ده‌ها بار در روز بهش سر میزن و توش می‌چرخن. هر روز، میلیون ها نفر به اینستاگرام مراجعه می کنند و از این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط و خرید محصولات یا خدمات استفاده می کنند.

اگر شما قواعد فعالیت در اینستاگرام را یاد بگیری و بتونی مخاطب هدفت رو جذب کنی و بعد با دادن پیشنهاد درست اون رو تبدیل به خریدار کنی، فکر می کنی درآمدت چند برابر میشه؟ تنها نکته ای که باید بدونی اینه که برای داشتن فروش حرفه ای تو اینستاگرام باید اصول فروش در اینستاگرام رو یاد بگیری. فقط باید بدونی که فروش در اینستاگرام با فروش توی مغازه یا وب سایت خیلی متفاوته.

الان بهترین زمان مناسبه که استراتژی فروش در اینستاگرام رو یاد بگیری!

اگر بخواهید خودتان روش کار با اینستاگرام را یاد بگیرید، باید زمان و انرژی زیادی برای تحقیق کردن اختصاص بدید که این موضوع باعث اتلاف وقت و تلاش شما می شه.

اگر جزو افرادی هستید که مدت زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنید اما تابحال به نتیجه خاصی نرسیده اید یا نتایج برایتان راضی کننده نبوده، وقتش رسیده که روش کاری خودتان را تغییر دهید و با اصول و استراتژی های فعالیت حرفه ای در اینستاگرام، آشنا بشید.

اینستاگرام یعنی پول و ثروت…

اینستاگرام با بیش از ۳۰ میلیون کاربر، یک معدن پول و ثروت ، و شما در این معدن برای کسب و کارتان می توانید مشتریان بی شماری را پیدا کنید.

تصور کنید از ۳۰ میلیون کاربر اینستاگرام، شما بتوانید تنها ۱۰۰۰ نفر آنها را جذب کسب و کار و محصول خودتان کنید. آن زمان فروش محصولات شما چقدر خواهد شد؟چه مقدار سود می کنید؟

بیایید یک حساب سرانگشتی کنیم تا این موضوع را بهتر درک کنیم.
فرض کنیم میانگین قیمت محصولات شما ۵۰ هزار تومان است و شما بتوانید از ۳۰ میلیون کاربر اینستاگرام، تنها ۱۰۰۰ نفر آنها را جذب کنید.

اگر هرکدام از این کاربران در سال به طور میانگین ۲۰۰ هزار تومان از شما خرید کنند، در این صورت درآمد سالانه کسب و کار شما ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود یعنی تقریبا ماهانه ۱۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان!
رسیدن به این عدد غیر ممکن نیست و برای رسیدن به آن کافیست رازهای فعالیت حرفه ای در اینستاگرام را یاد بگیرید. در دوره جامع ستارگان اینستاگرام، شما با تمامی رازهای فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام آشنا خواهید شد.

مثال های بارز
اگر شما هم گذری در برخی از پیج های اینستاگرام داشته باشید و می توانید ببینید که برخی از افراد با استفاده از این اصولی که در این دوره آموزش داده می شود، توانسته اند درآمدهای مطلوب و فوق العاده ای داشته باشند.
بعنوان مثال:
فردی که با استفاده از نقاشی هایی که در اینستاگرام منتشر می کند، در آمد کسب کرده.
جوانی که با تهیه کلیپ های جالب و خنده دار، درآمد فوق العاده ای دارد.
خانمی که در اینستاگرام، با گرفتن سفارش، کیف های چرمی می فروشد.
نویسنده ای که در پیج خود توانست کتابش را بفروشد.
و …
مطمئناً هر فردی می تواند از اینستاگرام درآمد کسب کند و این موضوع برای افرادی که کسب و کاری دارند، بسیار مهم تر و ویژه تر است، پس با هزینه کردن رقمی ناچیز برای یادگیری ابزاری که می تواند کسب و کارتان را توسعه دهد، این مسیر را سریع تر طی کنید و از این طریق، کسب درآمد کنید.

دوره جامع ستارگان اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

– شماییکه مغازه،فروشگاه و یا شرکت دارید و دوست دارید با اینستاگرام، فروش محصولات یا خدمات خودتان را افزایش دهید؟ دوست دارید به روز بشوی و از هم صنفی های خودتون پیشی بگیرید؟

– شماییکه مدرس، سخنران و یا مشاور هستید و می خواهید برند شخصی خودتان را در اینستاگرام رشد دهید و از طریق فروش اطلاعات، سخنرانی و یا مشاوره درآمدزایی کنید؟

– شماییکه متخصص (پزشک، وکیل، آرایشگر، متخصص زیبایی پوست و …) هستید و می‌خواهید خدمات تون رو با اینستاگرام در معرض دید دیگران قرار بدین و مشتریان جدید جذب کنین؟

– شماییکه هنرمند هستید و می خواهید با فروش محصولات هنری یا دست ساز خودتان، حتی در منزل خودتون کسب درآمد کنید و یک زندگی آزادانه را تجربه کنید؟

– شاید هم، ماه هاست که در اینستاگرام فعالیت می کنید، محتوا منتشر می کنید، عکس محصولات و خدمات تان را می گذارید و حتی تبلیغ می کنید ولی هنوز نتیجه چشم گیری که دوست دارید را نگرفته اید؟

مزیت این دوره نسبت به دوره‌های مشابه چیست؟

– مطالب این کارگاه کاملا عملی ، علمی و کاربردی است در حال حاضر مطالب در بهینه‌ترین حالت ممکن هستند و تمامی این مطالب در کسب و کار های مختلف تست شده است

– این دوره را برای کسانی طراحی کرده‌ایم که تعداد فالوورهای اکانتشان کم است یا نمی‌توانند با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنند یا نمی‌توانند آن‌ها را تبدیل به مشتری کنند.

– در این دوره «جامع ستارگان اینستاگرام» بطور کامل می‌آموزید که از طریق اینستاگرامتان کسب‌وکارتان را به بهترین شکل معرفی کنید و مخاطبان هدفتان را ترغیب کنید که در نهایت از شما خرید کنند.

– دراین دوره استراتژی‌هایی را معرفی خواهیم کرد که باعث می‌شود علاوه بر جذب فالوورهای زیاد، لایک و کامنت‌های بسیاری زیر پست‌هایتان دریافت کنید.

– همچنین در این دوره تلاش می شود تا مخاطب با اصول کامل راه اندازی اینستاگرام تا بازاریابی و فروش و برندینگ به وسیله اینستاگرام آشنا شود.

– مهم ترین مزیت این دوره این استکه به صورت کارگاهی برگزار می شود و شما از همون اول دوره درگیر می شوید با مطالب و تمرینات دوره

– در این دوره ،در یک مدت کوتاه ، به طور کامل یاد می گیرید که بهترین روش برای بهبود و توسعه کسب و کارتان چیست و چه تبلیغاتی را در کجا، چگونه، در چه زمانی و با چه محتوایی و هرچه سریع‌تر به دست مخاطب (هدف) برسانید و از حداقل هزینه بتوانید حداکثر نتیجه را داشته باشید و به سادگی از هزینه های سنگین و بی مورد جلوگیری کنید

– باید به این نکته اشاره کرد که با این همه امکانات روز دیگه هر تبلیغی نمی‌تواند دیده شود ، تبلیغات در هر نوع و هر سطحی باید طبق اصول و مهندسی شده باشد تا علاوه بر هزینه مناسب ،اثرگذاری مطلوبی داشته یاشد

– ما مطمئنیم که بعد از پایان هر جلسه، با رضایت کامل از جلسه خارج میشوید بعلاوه اینکه برنامه ریزی و تمام کارها با نمونه های عملی انجام میشه و تمام منابع لازم در اختیارتان قرار می‌گیرد

– نحوه ارزیابی کلیه مباحث ارائه شده در دوره علاوه بر ارزیابی شرکت‏کنندگان ، از طریق یک پروژه گروهی برای کسب و کار خودشان نیز انجام می‏گیرد و کلیه مهارت‏های آموخته و کسب شده در آن دوره را در انجام پروژه هایشان بکار گرفته و پایان جلسات توسط مدرس و مشاور و متخصصین مورد نقد و بررسی قرار می‏گیرند

– خلاصه این‌که کار ما به حرف نیست و در عمل همه چیز را اثبات خواهیم کرد

پیش نیاز شرکت در دوره جامع ستارگان اینستاگرام (برند سازی و کسب درآمد از اینستاگرام )

دانلود و نصب اینستاگرام در موبایل یا تبلت

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

با شرکت در دوره جامع ستارگان اینستاگرام، چه چیزی به دست می آورید؟

– پس از شرکت در این دوره، عضو گروه تلگرامی ویژه دوره جامع ستارگان اینستاگرام می شود و تمام تمرینات را زیر نظر مجموعه بازارباب انجام می دهید.

– در طول این دوره یک ماهه، پشتیبانی می شوید و به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود. در طول این مدت، مشکلات احتمالی شما برطرف می شود.

– تمام تمرینات و کارهای عملی دوره را در کلاس انجام خواهید داد؛ مثلا ویدئو و یا پادکست ضبط می کنید، ترس از دوربین را برطرف می کنید و می توانید محتوای جذاب و جالب توجه تولید کنید.

-تمام آموزش ها را به شما بصورت گام به گام آموزش و شما می توانید تمام راه های رسیدن به موفقیت در اینستاگرام را یاد می گیرید.

– تمام اطلاعات مهم برای فعالیت در اینستاگرام را در این دوره یاد می گیرید و به هیچ دوره اضافه ای برای فعالیت حرفه ای در اینستاگرام نیاز ندارید.

-آموزش فروش با کمک اطلاعاتی که در این دوره به شما آموزش داده می شود، می توانید درآمد کسب کنید.
-استفاده از نرم افزارهای جانبی به شما آموزش داده می شود.

تاثیر دوره جامع ستارگان اینستاگرام در بازار داغ ایران ؟

این دوره کاملاً بومی سازی شده و متناسب با کاربران ایرانی می باشد. مدرس دوره، آقای حسین ابری، با استفاده از تجربه ای که در شرکت های ایرانی داشته و مشاوره هایی که به آن ها داده ، بهترین اصول کاربردی ،عملی و علمی را با زبانی شیوا، در این دوره بیان می کند.

جای هیچ نگرانی‌ نیست …(بازگشت ۱۰۰ درصد وجه در صورت عدم رضایت از دوره)

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

برای اینکه شما دیگه هیچ بهانه ای برای شروع مسیر ستاره شدن در اینستاگرام نداشته باشید، یک امکان ویژه‌ی دیگر برایتان فراهم کرده‌ام. شما می توانید با خیال راحت در این دوره شرکت کنید و اگر در آخرین جلسه دوره حس کردید مطالب برای شما مفید نبود، ما ۱۰۰ درصد مبلغی که پرداخت کرده اید را به شما پس می دهیم.
پس هیچ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. شما یا از دوره لذت می برید و استفاده می کنید و یا از آن انصراف می‌دهید و کل مبلغ پرداختی خود را از ما باز پس می گیرید. البته من به مفید و کاربردی بودن مطالب این دوره ایمان دارم. امیدوارم شما هم کاملا راضی و خشنود باشید و مسیر موفقیت خود را رها نکنید …

چرا مبلغ دوره در مقابل ارزش آن بسیار ناچیز است؟

فرض کنیم در این دوره شرکت نکنیم:
اگر برای افزایش فالوور از روش‌های غیراصولی استفاده کنید، ممکنه از پیجتون هیج نتیجه نگیرید و اینکه زمان زیادی که از شما اتلاف شده و حتی پیجتون بلاک شود.
و اگر اصولی کار نکنید قطعا با رقیباتون که دارند اصولی و براساس قواعد و قوانین درست کار می کنند نمی تونید رقابت کنید
مهمترین نکته در اینستاگرام افزایش تعامل با کاربران است. اگر با تکنیک‌هایی که بهتون گفتیم علاقه افراد رو جلب کنید، ده ها برابر پول این دوره فروش و توسعه برند خواهید داشت.

درباره مدرس دوره، آقای حسین ابری

محقق، سخنران و مشاور موفقیت شغلی و کارآفرینی کسب و کارهای مجازی
دارای مدرک DBA مدیریت عالی کسب و کار (مدیریت استراتژیک
اجرای بیش از ۱۱۰۰ نفر ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی
مدیر و موسس گروه آفتاب اپس
مدیر و موسس گروه بازارباب
مشاوره و مدرس موسسه مهد دانش
مشاوره و مدرس موسسه دانشجو

۱۵ سال سابقه در زمینه فضازی مجازی (خوبیش اینه که استاد ابری بیش از ۱۵ سال تو همه کارهای مجازی بوده و بیزنیس‌ها رو خوب درک می‌کنن و کلی مثال‌ها و تحلیل‌هایی واقعی موقع تدریس میزنن که سبب میشه خیلی سریع و راحت مطلب رو بگیری. اینقدر کلاس‌ها مفید و شیرینه که قول میدم متوجه گذشت زمان نشین)
مشاور (آستان قدس رضوی – شهرداری مشهد حوزه گردشگری – کمیته امداد خراسان رضوی – بنیاد شهید استان خراسان رضوی – همراه اول و ایرانسل – سازمان میراث فرهنگی خراسان رضوی – دانشگاه پیام نور تهران – امور مشترکین مخابرات خراسان رضوی – آزمایشگاه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد – دانشگاه فنی و مهندسی منتظری مشهد – سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و…)

 

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

اصول بازاریابی در اینستاگرام:

بازاریابی در اینستاگرام اصول و قوانینی دارد. یکی از اصول بازاریابی در اینستاگرام توجه به فضای کلی و نوع کاربران اینستاگرام است.
هر شبکه اجتماعی فضا و جو مخصوص به خود را دارد و شما اگر می خواهید موفق شوید، باید فعالیت خود را مطابق با این فضا و جو همسو کنید.
به عنوان مثال فضای کلی اینستاگرام فان بوده و اصولا این شبکه اجتماعی برای لذت بردن و سرگرمی است. بنابراین قانون شماره ۱ از اصول بازاریابی در اینستاگرام این است که تمامی فعالیت های خود را به گونه ای انجام دهید که مخاطب لذت ببرد و بتواند اوقات هرچند اندکی را سرگرم شود.
یکی دیگر از اصول بازاریابی در اینستاگرام این است که همیشه سعی در تبلیغ خدمات/محصولات و فروش به کاربر را نداشته باشید، زیرا همانطور که گفتیم فضای کلی اینستاگرام مخصوص سرگرمی است و فروش بدین شکل صحیح نمی باشد.
از دیگر اصول مارکتینگ در این شبکه اجتماعی نیز می توان به این مورد اشاره کرد که باید با مخاطبان بسیار صمیمی و دوستانه رفتار کنیم

نحوه بازاریابی در اینستاگرام:

پرداختن به نحوه بازاریابی در اینستاگرام مرحله بعدی پس از فراگرفتن اصول آن است. در ابتدا دانستیم که اصول مارکتینگ در این شبکه اجتماعی چیست و اکنون می خواهیم بدانیم چطور و چگونه؟!
نحوه بازاریابی در اینستاگرام به این شکل است که شما باید همواره ۲ رکن اساسی مارکتینگ را در کنار هم رعایت کنید و بصورت یکنواخت با یکدیگر پیش ببرید.
این دو رکن عبارتند از : تولید محتوای با کیفیت و افزایش فالورر !
همانطور که شنیده اید، محتوا پادشاه است اما همین محتوای پادشاه، اگر بیننده و شنونده ای نداشته باشد، هیچ ارزشی برای ما نخواهد داشت. به همین دلیل می گوییم همواره در کنار تولید محتوای با کیفیت باید به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود نیز باشید.
به دلیل اهمیت فوق العاده زیاد این دو رکن اساسی، راهکاری کاربردی تولید محتوا و افزایش فالوور هدفمند به طور کامل توضیح می دهیم.

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام:

اولین سوالی که ذهن افراد به خود مشغول می کند این است که راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام چیستند؟
راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام بسیارند و در تمامی جنبه های فعالیتتان می توانید کاری کنید تا فروشتان بیشتر شود. به عنوان مثال هم افزایش فالوور هدفمند می تواند منجر به افزایش فروش شود و هم تولید محتوای با کیفیت تر از رقیبان.
اما توجه کنید که هر یک از این موارد به تنهایی شاید اثر خوبی داشته باشند اما اگر تمامی تکنیک ها را با یکدیگر به کار ببرید، بر طبق قانون هم افزایی، قدرت فوق العاده ای پیدا می کنند و فروش شما چندین و چند برابر می شود!
من در این دوره آموزشی، استراتژی ها و تکنیک های فروش در اینستاگرام را بصورت حرفه ای آموزش می دهم.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

در رابطه با این سوال که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم باید بگویم روش های مختلفی برای تبلیغ و جذب مخاطب وجود دارد.
یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام استفاده از پلن های وبسایت ها و شرکت های تبلیغاتی مختلف می باشد. همچنین یکی دیگر از روش های تبلیغات، تبلیغات اینفلوئنسری است.
همچنین خیلی از افراد خرید فالوور و خرید لایک را توصیه می کنند. در پاسخ این افراد باید بگویم در ۹۹% موارد، تمامی این لایک ها و فالوورها فیک هستند و هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت! و باعث افت شدید پیج تان می شود.
اما اگر سوالتان این است که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم که بیشترین بازدهی را داشته باشد، من پیشنهادهای بهتری برای شما دارم!

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

دوره جامع ستارگان اینستاگرام

سرفصل های دوره:

مقدمه

مقدمه :

۱- محبث سیستم سازی در اینستاگرام
۲- صفر کسب و کار در اینستاگرام
۳- دیوار ذهنی در اینستاگرام
۴- هدف گذاری در اینستاگرام
۵- برنامه ریزی هدفمند در اینستاگرام
۶- کارآفرینی در اینستاگرام

فصل یک

فصل یک :

۷- چرا ایرانیها از اینستاگرام بیشتر استفاده می کنند ؟ و در نهایت خرید می کنند.
۸- آمارهای جالب از شبکه اجتماعی اینستاگرام
۹- اینستاگرام یا تلگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر
۱۰- چرا اینستاگرام
۱۱- چه کارهایی در اینستاگرام بیشتر جواب میده؟
۱۲- آیا اینستاگرام در حوزه کاری شما سودآور است؟
۱۳- اصلی‌ترین مخاطبان اینستاگرام چه کسانی هستند
۱۴- مراحل نصب اینستاگرام
۱۵- سه کار اصلی باید در اینستاگرام انجام دهیم:

فصل دوم

فصل دوم:

۱۶- بهترین زمان ارسال
۱۷- تجاری کردن اینستاگرام و مزایای آن نسبت به پیج های عمومی
۱۸- معرفی ابزارهای حرفه‌ای تحلیل پیج اینستاگرام
۱۹- درست کردن bio حرفه ای (۱- نکات مهم در انتخاب عکس اکانت اینستاگرام ۲- استراتژی‌های انتخاب نام اکانت مناسب ۳-اگر نام انتخاب موردنظرم گرفته شده بود چکار کنم؟ ۴- در توضیحات بیو چه بنویسیم که افراد را ترغیب کند به فالوو کردن؟ ۵- نکات مهم در انتخاب لینک داخل بیو اکانت اینستاگرام
۲۰- ادد کردن دوستان یا چه کسانی را فالو کنیم
۲۱- تاثیر بینظیر هشتگ در افزایش فالوور (۱-هشتگ چیست؟۲- اصول نگارشی و ساختار هشتگ ۳- کاربردهشتگ ۴ – موارد استفاده از هشتگ‌ ۵- امکانات هشتگ در اینستاگرام ۶- چگونه از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟ ۷- دسته بندی هشتگ ها در اینستاگرام ۸- ساخت هشتگ اختصاصی برنــد ۹- اصول و نکات استفاده از هشتگ ها در پست ها)
۲۲- انتشار همزمان مطالب در شبکه های دیگر
۲۳- نحوه استفاده از نرم افزار جانبی و ابزارهای مورد نیاز
۲۴- استراتژی‌های حیاتی استفاده تنظیم و استفاده از ربات (معایب و مزایا)
۲۵- دعوت از وب سایت یا تلگرام و .. به اینستاگرام
۲۶- تک کردن و منشن کردن
۲۷- استفاده از GPs برای عکس ها
۲۸- قانون تاثیر گذارتبادل
۲۹- استفاده از کیو آر کد
۳۰- یک راهکار رایگان ولی به شدت پربازده برای افزایش فالوور
۳۱- روش خلاقانه برای افزایش فالوور از طریق وبسایت

فصل سوم

فصل سوم:

۳۲- چکار کنیم کاربران بیشتر درگیربشوند
۳۳- الگوریتم اینستاگرام
۳۴- تولید محتوا حرفه ای
۳۵- ایده‌های تولید محتوای خلاقانه در اینستاگرام
۳۶- کارهایی که باید بعد از انتشار پست انجام دهیم…
۳۷- پارامترهای مهم انتخاب عکس با کیفیت (۱- از کجا تصویر جذاب برای پست پیدا کنیم؟ ۲- چگونه تصویر جذاب برای پست تولید کنیم؟ ۳- معرفی و کار با اپلیکیشن های ساخت و ویرایش تصویر)
۳۸- استفاده از فیلم(۱- اصول تهیه ویدئو برای اینستاگرام ۲- معرفی و کار با نرم افزارهای ساخت و ادیت فیلم برای اینستاگرام)
۳۹- کپشن نویسی حرفه ای (اهمیت کپشن در دریافت لایک، پست و علاقه‌مند کردن مخاطب)
۴۰- بازنشر
۴۱- سوالات مخاطبان
۴۲- تقلید رقبا
۴۳- مطالب مرتبط با اتفاقات
۴۴- تصاویر اسلایدشو
۴۵- پست های آلبومی ها و نکات مرتبط
۴۶- یا ساخت عکس صدادار
۴۷- پرطرفدار ترین مدل‌های پست در اینستاگرام(فایل انگیزشی)
۴۸- پشت صحنه ها و نمایشگاه ها و رویداد های مختلف
۴۹- جشن های مرتبط
۵۰- تکنیک‌های اجرای مسابقه برای افزایش فالوور و علاقمندان
۵۱- ایجاد call to action
۵۲- کامنت گذاشتن (قانون های طلایی در کامنت گذاری در اینستاگرام مارکتینگ)
۵۳- مباحث مربوط به لایک
۵۴- پاسخ به نظرات دنبال کنندگان
۵۵- قرار دادن کدهای تخفیف و یژه فقط در اینستاگرام (هم برای جذب و هم برای علاقمند کردن )
۵۶- اینفولنسرها(انــواع اینـــفلوئنسر ، چطور یک اینفلوئنسر یا فرد تأثیرگذار مناسب برای خود پیدا کنیم؟ ، مزایا و معایب)
۵۷- نکات مهم در مورد استوری اینستاگرام ( ۱- معرفی قابلیت های استوری های اینستاگرام ۲- ترفندهای استوری اینستاگرام ۳- زمانبندی و تعداد انتشار استوری ها ۴- چگونگی استفاده از استوری برای برند ۵- چطور با استوری اینستاگرام ارتباطات خودمان را گسترش دهیم؟۶- کارهای خلاقانه با پرسش استوری ۷-چطور با ایجاد چالش در استوری بیشتر دیده شویم؟ ۸- ایده‌های خلاقانه تولید محتوا در استوری
۵۸- نکات مهم در مورد لایو اینستاگرام (۱- چطور یک لایو/لایوچت اینستاگرام برگزار کنیم؟ ۲- قابلیت های لایو اینستاگرام ۳- مراحل اجرای لایــــو۴- ایده های استفاده از لایو ۵- چطور بازدهی لایو را افزایش دهیم؟
۵۹- تلویزیون اینستاگرام IGTV (1- ویژگی و مزایای تلویزیون اینستاگرام ۲- چطور از تلویزیون اینستاگرام استفاده کنیم)
۶۰- گرفتن تیک آبی در اینستاگرام
۶۱- چطور بیش از یک لینک از اینستاگرام بگیریم
۶۲- تاثیر کاور در دیده شدن پست
۶۳- بررسی پیج های شاخص ایران و نکات مثبت و مهم آنها

فصل چهارم

فصل چهارم: تبلیغات و فروش

۶۴- تعیین استراتژیهای فروش در اینستاگرام
۶۵- چطور در فروش ویژه اینستاگرامی بیشترین بازدهی را بگیریم؟
۶۶- راه های افزایش فروش در اینستاگرام
۶۷- طراحی کمپین فروش
۶۸- نکات بسیار حیاتی برای برندسازی و دیده شدن در اینستاگرام
۶۹- تاکتیک های موثر و تاثیر گذار در اینستاگرام
۷۰- پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام
۷۱- انواع تبلیغات در پیج ها
۷۲- فرمول تبلیغات موثر در اینستاگرام
۷۳- نکات حیاتی و رازهای ناگفته در مورد پیام تبلیغاتی در اینستاگرام
۷۴- تبلیغات اسپانسری
۷۵- دایرکت تبلیغاتی
۷۶- بهترین کانال‌های تبلیغاتی

فصل پنجم

فصل پنجم :

۷۷- کارگاه فن بیان (۱- چطور فوق العاده عالی در جمع سخنرانی کنیم۲- چاشنی های سخنرانی و …)
۷۸- کارگاه ویدئوی اثرگذار
۷۹- راهکار کاملا کاربردی برای دیده شدن در اکسپلور
۸۰- نتیجه گیری نهایی


ارسال دیدگاه

گروه نرم افزاری آفتاب با بيش از 1 سال سابقه در طراحي سايت ها و پورتال هاي اطلاع رساني مجری پروژه هاي بزرگي بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر اين بوده كه براساس متدهاي روز دنيا بروز باشد و اكنون پس از گذشت سالها ، پورتال آفتاب يكی از قدرتمندترين و منحصر به فردترين نرم افزار هاي طراحي سايت و پورتال می باشد.

 

مشهد-خیابان صاحب الزمان-بین صاحب الزمان 1و3
ساعت 8 الی 18
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آفتاب اپس میباشد. Copyright © 2003-2020 Aftabapps.com- Designed By AFTAB