دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که ، به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارها در فضای دیجیتال مانند وب سایت ،موبایل ،شبکه های اجتماعی و… صورت میگیرد گفته می شود.
یعنی ایجاد یک بستر مناسب، ارسال ترافیک هدفمند، تبدیل ترافیک به کاربر و تبدیل کاربر به خریدار قطعی و در نهایت ایجاد سفارش تکراری برای مشتریان سایت! اگر این روال در سایت شما به صورت پیوسته در حال اجرا می باشد شما توانسته اید دیجیتال مارکتینگ را به خوبی اجرا کنید.
اگر پروسه دیجیتال مارکتینگ به درستی انجام شود قطعا باید حجم مشتریان و سفارشات مجدد آنها به صورت روزانه در حال افزایش باشد، دیجیتال مارکتینگ به معنی ایجاد ترافیک بالا و یا حجم تبلیغات بالا بدون هدف نیست و قطعا باید با برنامه ریزی و هدف مشخصی شروع شود.
درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب سایت،موبایل و… انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می باشد.
اگر روشهای تجربی، دقیق و بومی برای دیجیتال مارکتینگ را ندانید شروع به هدر دادن بودجه بازاریابی و سرمایه خود (از لحاظ مالی و وقتی) می کنید و پس از مدتی بدون گرفتن هیچ بازخوردی شکست خواهید خورد! و کاملا دلسرد می شوید و می گویید کسب و کار اینترنتی برای ما جواب نمی دهد.
پس بنابراین می توان به سوال فوق پاسخ داد: بله دیجیتال مارکتینگ باید بر اساس تجربه های قبلی و شرایط بومی و همچنین نوع جنس کاربر هر کسب و کار متفاوت اجرا شود و قطعا براساس روش های خاصی انجام می شود.
اگر کسب و کار شما کالای دیجیتال دارد می توان گفت دیجیتال مارکتینگ آن کاملا متفاوت از کسب و کاری است که کالای فیزیکی دارد و همچنین در دو فروشگاه که کالای فیزیکی و دیجیتالی دارند نیز تفاوت بسیاری در دیجیتال مارکتینگ آنها با توجه به محصولاتی که ارائه می کنند وجود دارد.
بنابراین می توان نتیجه گرفت برای شروع یک کمپین آنلاین و سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال نیاز به دانش و یک دیدگاه کاملا پخته می باشد که این نگرش با کسب تجربه و یا کسب دانش تجربی قابل بدست آمدن است
این دوره کمک به ایجاد ترافیک موثر وافزایش فروش در وب سایت شما می کند و به راحتی پس از مدتی می توانید افزایش اعضای وب سایت خود را ببینید. هم چنین بهبود مشکلات در سمت کاربری وب سایت می تواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدید کننده های سایت داشته باشد.
برخی افراد پس از راه اندازی سایت و شروع فعالیت خود به صورت دیجیتالی و اینترنتی دائما به فکر تغییرات ظاهری وب سایت و اضافه کردن امکانات بی مورد به سایت خود هستند.
انجام اینگونه موارد تنها صرف هزینه بیهوده می باشد. برای رفع این مشکل به شما نحوه ی بررسی عملکرد وب سایت و تصمیم گیری به موقع جهت توسعه سایت را خواهیم آموخت. انجام این موارد و ارتقا سایت در زمان مناسب بحث بسیار مهمی است.
تولید محتوا هدفمند بحث اصلی ما در این دوره خواهد بود، می توان گفت ،تولید محتوای مفید و هدفمند در دیجیتال مارکتینگ نقش اصلی را دارد.
اگر با توجه به استاندارد هایی که در این دوره به شما گفته میشود پیش بروید و تولید محتوای حرفه ای و کاملا هدفمند تولید کنید حتما به نتیجه خواهید
۱- دیجیتال مارکتینگ چیست؟
۲- روند دیجیتال مارکتینگ
۳- چه قدم هایی بعد از طراحی سایت باید انجام دهیم؟
۴- عامل اصلی شکست وب سایتها؟
۵-چرا فقط ۵% وب سایت ها موفق می شوند؟
۶- معرفی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ؟
۷- یک سایت مناسب چه ویژگی های دارد؟
۸- چرا سرعت سایت باید مناسب باشد؟
۹- چه صفحات ضروری است؟
۱۰- چرا ایجاد بلاگ ضروی است؟
۱۱- چگونه تولید محتوا داشته باشیم؟
۱۲- چگونه بازاریابی محتوا داشته باشیم؟
۱۳- صفحه محصولات چه خصوصیاتی دارد؟
۱۴- چگونه سایت را برای مخاطب سفارش سازی کنیم؟
۱۵- چرا آمارگیر سایت باید راه اندازی شود؟
۱۶- چرا وب سایت را در موتورهای جستجو ثبت کنیم؟
۱۷- وب مستر تولز چیست؟
۱۸- شروع کوچک وسریع در دیجیتال مارکتینگ یعنی چه؟
۱۹- راهکارهای ترافیک رایگان ؟
۲۰- راه های بهینه سازی سایت در گوگل؟
۲۱- راهکار های تله های عضوگیری ؟
۲۲- چرا بازاریابی ویدئویی ؟
۲۳- چرا شبکه های اجتماعی؟
۲۴- ایمیل مارکتینگ چیست ؟
۲۵- اهمیت ارسال نوتیفیکیشن؟
۲۶- گرفتن بازخورد از مشتریان چه فایده ای دارد؟
۲۷- تبلیغات گوگل
۲۸- بنر های تبلیغاتی چه خصوصیلتی دارند؟
۲۹- ریپورتاژ خبری چیست؟
۳۰- راهکارهای بهبود رتبه الکسا ؟
۳۱- صفحات فرود چه خصوصیاتی دارد؟
۳۲- پارامترهای افزایش نرخ تبدیل؟
۳۳- بیش فروشی یعنی چه؟
۳۴- راهکارهای بهبود فرایند های سایت؟
شاید برای افرادی این سوال بوجود بیاید که چقدر باید برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ وب سایتم هزینه کنم؟
آیا می توانیم بدون تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ به هدف خود برسیم؟
ما در این دوره نکاتی طلایی به شما می گوییم که با کمترین هزینه بتوانید نتایج عالی کسب کنید.
این دوره ۵ ساعت بصورت حضوری و گارگاهی است و به مدت ۳۰ روز پشتیبانی تلگرامی داریم .
۱- برای مدیران وب سایت ها
۲- صاحبان کسب و کار اینترنتی
۳- کارشناسان بازاریابی
۴- مسئولین بخش تبلیغات
۵-استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک
۶- دانشجویان رشته های مرتبط با کسب و کارهای آنلاین
۱-افرادی که اعتقادی به درآمد آنلاین و کسب و کار اینترنتی ندارند
۲-افرادی که با کسب و کار اینترنتی و دنیای مجازی آشنا نیستند
۳-مدیرانی که تصور می کنند تبلیغات دنیای مجازی با دنیای واقعی دقیقا یکسان است
جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدت ۳۰ دقیقه از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
ارسال دیدگاه