اهمیت CRM و آنچه واحد مدیریت ارتباط با مشتری باید انجام دهد عبارتند از:

۱) شناسایی مشتریان
۲) شناسایی بهترین روش ایجاد ارتباط با مشتریان
۳) ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه
۴) حفظ مشتریان پس از اولین خرید
۵) ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان(نرم افزار crm)
۶) محاسبه میزان رضایت مشتریان
۷) تداوم ارتباط با مشتریان
۸) خلق ارزش های بیشتر و تامین منافع دو جانبه برای مشتری و سازمان
۹) شناسایی مشتریان ناراضی و شاکی
۱۰) پاسخگویی سریع به مشتریان ناراضی و شاکی و برگرداندن آنها به چرخه مشتریان (نرم افزار crm)

آفتاب پیشه

 

چرا نرم افزار CRM آفتاب ؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یک نرم افزار crm یکپارچه ای است که با استفاده از ابزارهای مختلفی در جهت بهبود نظم و یکپارچه سازی حوزه هایی همچون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی و … را پوشش داده و این یکپارچگی نرم افزار را به بعنوان یک مزیت به مشتریان خود ارائه می دهد و برای حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش یاری می نماید.
شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار، نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است.
هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.


گروه نرم افزاری آفتاب با بيش از 1 سال سابقه در طراحي سايت ها و پورتال هاي اطلاع رساني مجری پروژه هاي بزرگي بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر اين بوده كه براساس متدهاي روز دنيا بروز باشد و اكنون پس از گذشت سالها ، پورتال آفتاب يكی از قدرتمندترين و منحصر به فردترين نرم افزار هاي طراحي سايت و پورتال می باشد.

 

مشهد-خیابان صاحب الزمان-بین صاحب الزمان 1و3
ساعت 8 الی 18
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آفتاب اپس میباشد. Copyright © 2003-2020 Aftabapps.com- Designed By AFTAB