اهمیت مشتری مداری!
با انجام کارهای زیر مشتریان خود را به راحتی از دست می دهیم!!!
۱- از دست دادن مشتری با آموزش ناقص یا ضعیف کارکنان( اهمیت مشتری مداری!)
۲-از دست دادن مشتری با محدود کردن ساعات فعالیت
۳- از دست دادن مشتری با ظاهر غیرحرفهای
۴- از دست دادن مشتری با سخت نمودن شرایط خرید
۵- از دست دادن مشتری با عدم تمایل شرکت به بازپسگرفتن محصول فروختهشده
۶- از دست دادن مشتری با ارائه محصولات بیکیفیت و یا خدمات نامناسب( اهمیت مشتری مداری!)
۷- از دست دادن مشتری با بیتوجهی
۸- از دست دادن مشتری با القاء حس بیاهمیت بودن
۹- از دست دادن مشتری با دروغ گفتن
۱۰-از دست دادن مشتری با ایجاد حس فریبخوردگی
مراقب فروشندگان و پرسنل خود و البته «برخورد خودتان» در ارتباط با مشتری باشید!( اهمیت مشتری مداری!)
ارسال دیدگاه