• آفتاب اپس
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

تیم برنامه نویس تحت وب آفتاب بعد از چندین ماه تلاش و پشتکار و با تکیه بر دانش متخصصان خود، نرم افزار تحت وب مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب(CRM آفتاب) را با موفقیت طراحی و پیاده سازی کرده اند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ذیل مراجعه فرمایید.

مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب(CRM آفتاب)

گروه نرم افزاری آفتاب با بیش از ۱۸ سال سابقه در طراحی سایت ها و پورتال های اطلاع رسانی مجری پروژه های بزرگی بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر این بوده که براساس متدهای روز دنیا بروز باشد و اکنون پس از گذشت سالها ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آفتاب یکی از قدرتمندترین و منحصر به فردترین نرم افزار های نرم افزار های سی آر ام(CRM آفتاب) در حوزه بازاریابی و فروش گردیده که توانسته گامی موثر در کاهش فشارهای کاری مدیران خصوصا در حوزه بازاریابی و فروش بردارد. شما می توانید با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار(CRM آفتاب) ، نیازهای مشتریان خود را در لحظه پاسخ دهید. برای کارکردن با این نرم افزار(CRM آفتاب) نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارید، زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد طراحی شده است.

مشاهده سایت آفتاب CRM

گروه نرم افزاری آفتاب با بيش از 1 سال سابقه در طراحي سايت ها و پورتال هاي اطلاع رساني مجری پروژه هاي بزرگي بوده است و تمام سعی و تلاش گروه نرم افزاری آفتاب بر اين بوده كه براساس متدهاي روز دنيا بروز باشد و اكنون پس از گذشت سالها ، پورتال آفتاب يكی از قدرتمندترين و منحصر به فردترين نرم افزار هاي طراحي سايت و پورتال می باشد.

 

مشهد-خیابان صاحب الزمان-بین صاحب الزمان 1و3
ساعت 8 الی 18
۰۹۱۵۷۰۷۱۰۷۰
تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به آفتاب اپس میباشد. Copyright © 2003-2020 Aftabapps.com- Designed By AFTAB