طراحی سایت ورزشی

امروزه خبرها، اطلاعات، محصولات و کالاها، نتایج و …  ورزشی و امور مربوط به ورزش مخاطبین خاص و وسیعی را دارند. بنابراین طراحی سایت ورزشی می تواند نیاز این گروه از افراد را برطرف کند. گروه سایت های ورزشی و سایت هایی که به اخبار و اطلاعات و نتایج ورزشی می پردازند اصولا باید معتاد کننده باشند! چراکه با توجه به تعدد بسیار این گونه سایت ها، سایتی موفق است که اصول معتاد کنندگی از جمله نرخ بالای بروز رسانی، ثبت خبرها و اطلاعات آنلاین و به روز و … را رعایت نماید.

از جمله موفق ترین این سایت ها در ایران سایت ورزش ۳ می باشد. این وب سایت با رعایت نکات گفته شده و البته تبلیغات تلویزیونی توانسته است علاوه بر ورود کاربران به سایت خود، آنها را در سایت خود ماندگار نماید.

طراحی سایت ورزشی

در طراحی سایت ورزشی ظاهر سایت بسیار در جذب کاربر موثر است زیرا اگر ظاهر سایت جذاب نباشد بازدید خود را از دست خواهید داد. چیدمان ساده و البته درست و همچنین نمایش واضح متن ها در سایت از نکاتی است، که در ظاهر یک سایت خبری ورزشی باید رعایت شود. استفاده از تکنیک های ایجکس و نمایش بدون رفرش مطالب مهم و بروزرسانی لحظه ای مطالب مانند خبرهای جدید، جداول، نتایج زنده و … از دیگر نکات مهم در طراحی سایت ورزشی خبری می باشد.

گروه مهندسی آفتاب با تجربه و تخصص فراوان در طراحی سایت های مختلف و البته ورزشی در خدمت شماست. آنالیز کامل این نوع سایت ها توسط گروه مهندسی آفتاب و در اختیار گذاشتن موضوعات مورد نیاز برای موفقیت یک سایت ورزشی و ارائه تکنیک های بازاریابی و تبلیغاتی در زمینه ی سایت های ورزشی از دیکر خدماتی است که گروه مهندسی آفتاب در کنار طراحی سایت ورزشی شما، به شما ارائه خواهد داد.

در این زمینه می توان به حوزه های کلوب طرفداران باشگاه ها، سایت های باشگاه ها، نمایش نتایج ورزشی، فروشگاه های ورزشی و… پرداخت.

فروشگاه های ورزشی و ارائه دهندگان خدمات و محصولات و کالاهای ورزشی نیز با طراحی سایت ورزشی مناسب و درخور کار خود بصورت اختصاصی میتوانند، فروش و ارائه ی خدمات خود را با تکنیک های بازاریابی اینترنتی چندین برابر نمایند.

طراحی سایت ورزشی

نکته ی مهمی که در انواع سایت های ورزشی باید رعایت گردد اینست که تا هنگامی که سایت در موتورهای جستجوگر رتبه ی بالایی نگیرد و نرخ ایندکس شدن آن در گوگل بالا نرود، سایت به موفقیت چشمگیری نخواهد رسید. مسلما تمامی سایت ها از امکان تبلیغات تلویزیونی برخوردار نیستند، و برای ورود کاربران به سایت خود باید به فکر تبلیغات دیگر باشند. اما مهمترین نوع تبلیغ آن هم بصورت هدفمند و بدون هزینه، مسئله ی سئو و رتبه ی بالا در گوگل می باشد. اگر وب سایت ورزشی در کلمات کلیدی مورد نظر و هدف خود در رتبه ی بالایی قرار بگیرد، دیگر دغدغه ای در رابطه با ورود کاربران جدید به سایت خود نخواهد داشت.

مشاوره و اجرا (برندینگ ، بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و …)
طراحی و پیاده سازی انواع پورتال ها و وب سایت
طراحی و پیاده سازی اپلکیشن های موبایل
گروه مهندسی آفتاب

نتیجه اینکه در طراحی سایت ورزشی ، به علت وجود انبوهی از سایت های ورزشی، برای این که سایتتان دیده شود باید در گوگل جایگاه خوبی داشته باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند. گروه مهندسی آفتاب با تجربه ی فراوان در طراحی سایت استاندارد و قدرتمند در سئو و گوگل در طراحی سایت ورزشی در خدمت شماست.