طراحی سایت فروش شارژ

امروزه با توجه به اینکه افراد ترجیح می دهند تمام نیازهای خود را از طریق اینترنت رفع کنند. سایت های فروش کارت شارژ، مشتریان خود را دارد زیرا خرید از این سایت ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود.

سایت فروش کارت شارژ سایتی جامع جهت فروش کارت شارژ انواع اپراتور های تلفن همراه  می باشد. در طراحی سایت فروش شارژ دسترسی راحت به شارژ کارت و امن از مهمترین رکن ها می باشد. در طراحی سایت برای فروش شارژ اصل سادگی و ایجاد اعتماد برای مشتریان، نکته مهمی است که باید در طراحی سایت رعایت شود.

طراحی سایت فروش شارژ به گونه ای است که از اتصال آنلاین به چند درگاه بانکی پشتیبانی می نماید و بدین صورت کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قابلیت خرید از سایت شما را خواهند داشت.

طراحی سایت فروش شارژ

سئوی قوی در طراحی اینگونه سایت ها نیز بسیار اهمیت دارد تا سایت شما بتواند در لینک های بالاتری قرار گیرد و بازدید بیشتری داشته باشید. رعایت اصول بهینه سازی سایت از جمله این موارد است که توسط گروه مهندسی آفتاب کاملا رعایت می شود.

با توجه به اینکه کارت شارژ یک کالای مصرفی محسوب میشود و با وجود اینکه حاشیه سود بسیار کمی دارد اما در دراز مدت می تواند درآمد قابل توجهی برای مدیر سایت داشته باشد.

افرادی که به دنبال سود بالا هستند از این نوع طراحی سایت استقبال می کنند  زیرا اینگونه سایت ها پس از مدتی می تواند بازدید بالایی داشته باشد و از طریق تبلیغات مشتری جذب می کنند .

امکانات طراحی سایت فروش شارژ

√ امکان فروش شارژ از طریق درگاه های بانکی

√ قالب داینامیک

√ امکان ثبت کلمات کلیدی برای هر صفحه از سایت

√ ماژول لینک های مرتبط

√ نقشه سایت

√ فرم ارتباط با ما

√ آمار بازدیدکنندگان سایت

√ قابلیت تغییر تمامی متن ها و عکس ها

√ ماژول خبرنامه و ارسال تایید عضویت توسط ایمیل

√ اسلاید تصاویر داینامیک جی کوئری

√ و…